Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТРАДИЦІЙНИЙ ДІЛОВИЙ ГАДЕРОБ: СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ

Чоловіки, як правило, мають менший вибір в одязі, ніж жінки, але це зовсім не означає, що вони не повинні думати про свій гардероб. Насправді саме цей утруднений (менш широкий) вибір приводить до того, що одяг чоловіка передає більше інформації про його власника. Вам необхідно виробити стиль, який би відображав вашу індивідуальність і власний смак.

Є два різних типи одягу, прийнятного для чоловіків-бізнесменів і, ширше, ділових людей: 1) костюм, що складається з двох частин; 2) окремі піджак та брюки, що комбінуються.

 

КОСТЮМ

 

Діловий костюм, який складається з двох частин (піджака та брюк), є найкращим вибором для більшості сфер бізнесу. Вважається, що ділова людина повинна мати не менше п'яти костюмів (однобортних з двома або трьома ґудзиками та двобортних), які і складатимуть основу гардеробу.

Двобортні піджаки завжди застібаються (це стосується і внутрішнього ґудзика). Колір ґудзиків має поєднуватися з кольором тканини, з якої пошито костюм.

Рекомендована ширина лацканів на піджаку від 7,5 до 8,5 см, малоймовірно, вийде з моди, ніж ширші або вужчі лацкани. Манжети на брюках, у принципі, справа власного смаку та вибору кожного окремого чоловіка, але в цілому брюки з манжетами вважаються менш формальними.

Піджаки від костюмів не слід носити з іншими брюками. Жилет додає костюму більшої офіційності та свідчить про Його вищу ціну.

Вибір кольорів. Темно-синій, сірий та колір вугілля є кольорами влади («сильними» кольорами). Будьте обережні з коричневим кольором, тому що багато хто сприймає його негативно. Також варто бути обережним з чорним кольором тому, що він може залякувати оточуючих. Середньої інтенсивності синій колір сприймається людьми як дружній. Легка смужка адекватної ширини на тканині може додати привабливості та різноманітності вашому одягу.

Вибір тканини. Вовна та поєднання з вовною можна носити цілий рік, до того ж вони нелегко мнуться. Бавовна/поплін можуть бути підходящим вибором для теплої погоди. У будь-якому разі перед тим, як купити якусь річ, переконайтеся, що тканина, з якої вона пошита, нелегко мнеться. Якщо ж мнеться, добре подумайте ще раз: одяг з подібної матерії не "протягне" цілий день без численних зморшок та заломів на ньому.

 

ОКРЕМІ ПІДЖАК ТА БРЮКИ

 

Окремі піджак та брюки мають завжди бути контрастних кольорів для того, щоб зменшити свій менш формальний вигляд. Піджаки в клітинку, як правило, занадто неформальні для бізнесу та ділової сфери у цілому.

Вибір кольорів. «Сильні» кольори — темно-синій, сірий, вугілля — легко поєднуються з великою кількістю контрастних кольорів. Коричневий та бежевий кольори будуть кращим вибором для окремого піджака, який поєднується з синіми штанами та відповідно підібраними сорочкою і краваткою. Середньої інтенсивності синій колір надає можливість багатостороннього вибору, легко поєднуючись з темно-синім та сірим кольорами.

Більш темний колір піджака дозволяє вибрати брюки світліших кольорів, у тому числі світло-коричневі та бежеві.

Вибір тканини. Як і костюми, окремі піджаки мають бути з вовни, її поєднань, бавовни або поєднань із шовком. Бажано мати брюки з габардину або поєднань з вовною.

 

СОРОЧКИ

 

Чоловічі ділові сорочки мають завжди бути з довгими рукавами, незалежно від пори року. При цьому краї рукавів повинні приблизно на 1,5 см визирати з-під краю рукавів піджака.

Вибір кольорів. Однотонні сорочки найбільше підходять діловій людині/бізнесмену, при цьому білий колір залишається найкращим і найбільш безпечним варіантом. Також прийнятний та досить поширений світло-голубий колір. У деяких компаніях/ організаціях можливою альтернативою однотонним є сорочки у світло-голубу, бежеву або червону смужку. Слід уникати персикового та лавандового кольорів, а також клітинки, крапок та широкої смужки.

Вибір тканини. Найкращим вибором є 100 % бавовна, але її належне крохмалення та прасування потребує значної (часто навіть професійної) уваги і вмінь.

 

КРАВАТКА

 

Кінець краватки має знаходитися нарівні середини паска, але не вище, ніж його верхній край. Слід бути дуже обережним з краваткою-метеликом. Краватка такого типу, як правило, асоціюється з відповідним (офіційним, вечірнім) вбранням — смокінгом або фраком, і тому одягнута вдень у ділових ситуаціях може розцінюватися як вияв ексцентризму. Ширина краватки має дорівнювати приблизно 7,5 см, при цьому варто не забувати, що з часом вона змінюється.

Вибір кольорів. Колір краватки і колір костюма мають доповнювати один одного, але при цьому не збігатися. Найбільш поширені кольори основи — бургунді, червоний та темно-синій. Додаткові кольори (кольори деталей або візерунка), як і самі деталі та візерунок, мають бути витонченими і при цьому різко не виділятися, "не кричати".

Вибір тканини. Перевага віддається виробам з 100 % шовку. Такі краватки елегантні, і їх можна носити протягом року в будь-якому кліматі.

Геометричні фігури та смужка — хороший вибір, альтернативним варіантом є м'який візерунок.

Комбінуючи костюм, краватку та сорочку, виходьте з таких можливих варіантів: 1) дві однотонні речі, одна — з малюнком; 2) одна однотонна річ, дві — з малюнком. Поєднання трьох речей з малюнком вимагає високого вміння та смаку, але при цьому може виглядати надзвичайно привабливо (або ж стати, без належного вміння, катастрофою стилю).

Краватка та носовичок мають доповнювати один одного, не маючи при цьому подібного/ідентичного малюнка.

 

ПРИКРАСИ/ГОДИННИК

 

Чоловіки повинні носити не більше однієї каблучки на руці.

Ділові люди можуть носити високої якості золоті, срібні або сталеві (stainless steel) годинники.

Носіть годинник навіть тоді, коли ваш внутрішній таймер працює відмінно: відсутність годинника у ділової людини може бути розцінена іншими (діловими партнерами, клієнтами) як недостатня увага і повага до часу.

 

ПАСОК

 

Паски мають бути шкіряними (можливо зі шкіри крокодила) чорного, коричневого кольорів або кольору бургунді. Колір паска повинен збігатися з кольором взуття. Слід вибирати паски з пряжкою, що не впадає в очі.

 

ШКАРПЕТКИ

 

Найбільш поширені шкарпетки з нейлону чи тонкої бавовни. Вони повинні сягати середини литки (закінчуватися на висоті 20—25 см від вашої підошви): тоді вам ніколи не доведеться, демонструвати голі ноги, сидячи навіть заклавши ногу за ногу.

Прийнятний колір — чорний, коричневий або темно-синій. Шкарпетки білого, бежевого або будь-якого яскравого кольору чи з великим візерунком можуть привернути до ваших ніг зайву увагу оточуючих.

Вибирайте колір, який збігається з кольором брюк або підходить до нього. Винятком є бежеві брюки, у такому випадку шкарпетки мають підходити до кольору взуття.

 

ВЗУТТЯ

 

Оточуючі завжди дивляться на ваше взуття, тому вам варто звертати на нього не меншу (якщо не більшу) увагу, ніж на одяг, та намагатися дотримуватися існуючих правил.

Вашим вибором може бути як шкіряне взуття зі шнурками, так і без них. При цьому будьте дуже обережні з черевиками без шнурків, спереду на яких висить пара декоративних вузликів. У принципі, вони є менш офіційними, а у деяких сферах/галузях професійної діяльності взагалі сприймаються як «домашні капці». В офісі бажано уникати черевиків на товстій підошві, хоч вони можливі протягом холодного сезону.

Колір черевиків не повинен бути світлішим за колір брюк.

Чорне взуття одягається до костюмів сірого, темно-синього та чорного кольорів. До костюмів коричневого або бежевого кольору підходить темно-коричневе взуття.

Портфель має бути зі шкіри коричневого та чорного кольорів або кольору бургунді.

Гаманець рекомендується носити у внутрішній кишені піджака. Коли він лежить у кишенях брюк (не має значення, бокових чи ззаду), загальний вигляд костюма від цього значно страждає.

Нижче наведено базовий традиційний гардероб ділового чоловіка. Пам'ятайте, що він є загальним орієнтиром і може змінюватися/варіюватися залежно від вашого місця проживання, сфери професійної діяльності та посади, яку ви обіймаєте.

 

БАЗОВИЙ ТРАДИЦІЙНИЙ ГАРДЕРОБ ДІЛОВОГО ЧОЛОВІКА

 

Темно-синій костюм (1)

Костюм кольору вугілля (1)

Костюм середньої інтенсивності синього кольору або сірий костюм

Костюм у тонку смужку (або з іншим підходящим легким візерунком)

Білі бавовняні сорочки з довгими рукавами (6)

Блакитна або в смужку сорочка (1)

Годинник високої якості

Шовкові однотонні, в смужку або з узором краватки (б—8)

Чорні шкіряні паски (2)

Шкіряний портфель

Чорні шкіряні туфлі з зав'язками (1)

Чорні шкіряні туфлі без зав'язок (1)

Пальто/плащ

Парасолька

 


Читайте також:

  1. IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.
  2. O стратегія концентрації.
  3. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  4. А. Стратегія цінових ліній.
  5. Бюджет Європейського Союзу. Бюджетна стратегія і бюджетний процес
  6. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління
  7. Виробнича стратегія
  8. Виробнича стратегія
  9. Відмінності у здібностях чоловіків і жінок
  10. Візитні картки: діловий етикет
  11. Вплив світової кризи на Україну та антикризова стратегія її соціально-економічного розвитку
  12. Г. Стратегія щодо показників ціна/якість.




Переглядів: 1038

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТРАДИЦІЙНИЙ ДІЛОВИЙ ГАРДЕРОБ: СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ЖІНОК | ОДЯГ БІЗНЕСМЕНА У НЕФОРМАЛЬНИХ РОБОЧИХ СИТУАЦІЯХ. НЕФОРМАЛЬНИЙ ДІЛОВИЙ ОДЯГ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.