Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Правила безпеки при вантажно-розвантажувальних роботах

При отриманні обладнання і матеріалів від постачальника, на стаціонарних складах і тимчасових базах, в процесі проведення геологорозвідувальних, бурових, будівельних та інших, практично усіх, видів робіт проводяться різноманітні вантажно-розвантажувальні операції. Одним із найважливіших завдань охорони праці є механізація та автоматизація найбільш трудомістких процесів. Це дозволяє не тільки полегшити працю вантажників, але й робить її безпечнішою. Потрібно зазначити, що і на сьогодні багато трудових дій виконується вручну.

Безпека при виконанні вантажно-розвантажувальних робіт (ВРР) в значній мірі залежить від групи, класу, категорії вантажу.

Прийнято виділяти чотири групи:

1 – мало небезпечні (деякі будівельні матеріали, продукти харчування, тверде паливо, прилади, малогабаритне технічне обладнання тощо);

2 – вантажі великих розмірів;

3 – пилові та гарячі (крейда, цемент, вапно, розплавлений бітум, асфальт);

4 – небезпечні вантажі (пожежо- та вибухонебезпечні, отруйні, токсичні, радіоактивні речовини).

При роботі з вантажами третьої і четвертої груп потрібно використовувати засоби індивідуального захисту.

Група небезпечних вантажів поділяється на дев’ять класів:

1 – вибухові речовини;

2 – стиснені і зріджені гази;

3 – легкозаймисті рідини і суміші, що виділяють легкозаймисті пари, температура спалаху яких становить 61 0С і нижче;

4 – легкозаймисті матеріали, які здатні загорятися від тертя, нагрівання, поглинання вологи, самочинних хімічних реакцій;

5 – окислювальні речовини, які легко виділяють кисень;

6 – отруйні та інфекційні речовини і матеріали;

7 – радіоактивні матеріали;

8 – їдкі та корозійно активні речовини;

9 – речовини з відносно низькою небезпекою при умові чіткого дотримання правил навантаження, розвантаження, перевезення та зберігання.

На упаковках небезпечних вантажів обов’язково потрібно наносити спеціальні знаки небезпеки у формі квадрата з чорною рамкою, поверненого на кут і поділеного на два рівнобедрені трикутники. У верхньому трикутнику наноситься символ небезпеки, у нижньому – напис про небезпеку вантажу (як правило із назвою речовини) і номер класу вантажу.

За масою одного вантажомісця виділяються три категорії:

1 – масою менше 80 кг, а також сипучі і дрібноштучні та такі, що перевозяться навалюванням;

2 - масою від 80 до 500 кг;

3 – масою понад 500 кг.

Відповідними нормативними актами встановлені граничні норми підіймання та переміщення вантажів вручну однією особою: чоловіки старші 18 років – 50 кг (допускається перенесення вантажів до масою 80 кг по горизонтальній площині на відстань не більшу 25 м за умови, що вантаж піднімають на спину і знімають інші вантажники); жінки старші 18 років – 10 кг при умові черговості з іншою роботою і 7 кг при постійні роботі протягом зміни; для юнаків та дівчат 16 – 17 років при короткочасній роботі відповідно 14 і 7 кг, а від 17 до 18 років – 16 та 8 кг відповідно. Постійні роботи для юних осіб забороняються.

Вантажі понад 50 кг підіймаються на висоту понад 3 м механізованим способом.

Майданчики для виконання вантажно-розвантажувальних робіт (ВРР) повинні мати тверде і рівне покриття. Не забувати встановлювати спеціальні знаки безпеки.

Роботи виконуються під керівництвом відповідальної особи, призначеної в установленому порядку. Визначена особа повинна особисто перевірити справність підіймально-транспортних механізмів, такелажного та іншого реманенту тощо. До роботи з механізмами допускаються особи не молодше 18 років, які пройшли спеціальне навчання, отримали посвідчення і пройшли відповідний медогляд. При виникненні небезпеки потрібно вжити заходів убезпечення, а при необхідності – припинити роботи.

Небезпечні вантажі перевозяться у спеціальному транспорті із іскрогасниками та з відповідними надписами і заземленням у вигляді металевого ланцюга. В окремих випадках перевезення таких вантажів супроводжує машина ДАІ.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Правила щодо аргументів.
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 1027

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правила безпеки при експлуатації двигунів внутрішнього згоряння | Основні причини нещасних випадків при виконанні вантажно-розвантажувальних робіт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.