Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стадії життєвого циклу команди

Аналогічно життєвому циклу проекту команда проекту має свій життєвий цикл, в якому можна виділити п'ять основних стадій: формування, спрацьовування, функціонування, реорганізацію, розформування.

Характеристика різних стадій життя команди проекту приведена в таблиці:

Стадія   Особливості управління команди  
Формування   Особливості роботи в проекті полягають в тому, що фахівці команди не знають один одного, ніколи не працювали разом, не є єдиним колективом зі встановленими механізмами взаємодії, груповими установками. Для їх ефективної спільної діяльності необхідний певний період, коли вони визначають стосунки, адаптуються до умов роботи в команді, усвідомлюють себе єдиним цілим. На цій стадії відбувається знайомство членів команди один з одним і з проектом в цілому, формуються загальні цілі і цінності, визначаються норми і правила взаємодії, ставляться завдання команди і визначаються дороги і принципи їх досягнення.  
Спрацьовування   Це період початку спільної роботи, розвитку згуртованості групи, вирішальної колективне завдання. Він характеризується підвищеним рівнем конфліктності, викликаною відмінністю в характерах фахівців, підходах, стилях і методах вирішення проблем. Усередині команди йде процес виявлення лідерів, формування неформальних груп, визначаються ролі окремих працівників і їх місце в команді, встановлюється психологічний клімат в колективі, його внутрішня культура, що визначає стиль роботи і управління, образ взаємодії членів команди.  
Робоча   Найбільш тривала стадія. На основі сформованого командного відчуття йде нормальний продуктивний процес роботи. Деталі взаємодії уточнюються по ходу виконання завдань, спілкування в різних ділових ситуаціях. Стадія характеризується максимальним розкриттям індивідуальних творчих здібностей, члени команди вчаться розуміти і враховувати потреби і інтереси один одного. Конфлікти і спори в основному виникають з причин, пов'язаних з проектною діяльністю, і носять конструктивний характер. Завданням менеджера проекту на цій стадії є раціональний розподіл функцій між фахівцями і відділами; забезпечення відповідності особистих можливостей і здібностей структурі і змісту виконуваних робіт; з'єднання в робочих групах і функціональних підрозділах працівників з різними доповнюючими один одного індивідуальними здібностями, знаннями і навиками; підтримка в команді атмосфери довіри і взаємовиручки, єдності в розумінні цілей і завдань проекту і способів їх досягнення; визначення і дозвіл конфліктних ситуацій; створення дієвої системи мотивації; контроль за досягненням проміжних результатів проекту і координування діяльності всіх функціональних відділів; розвиток персоналу і створення зовнішнього і внутрішнього сприятливого іміджу команди проекту.  
Реорганізація   Стадія виникає при змінах в кількісному і якісному складах команди у випадках, викликаних змінами: у проекті (завданнях, планах, результатах проекту); змінами структури управління проектом; завершенням окремих стадій проекту; зміною обсягів і видів робіт, учасників проекту; заміною працівників через професійну невідповідність; додатковим залученням нових фахівців; запрошенням тимчасових експертів. На стадії реорганізації завдання менеджера проекту полягає в організації адаптації нових членів команди до стилю і методів взаємин в команді, в становленні їх професійної ролі, визначенні функцій, обов'язків, прав і відповідальності при управлінні проектом. Якщо відбувається істотне оновлення команди, не виключено "експрес-проходження" всіх попередніх стадій розвитку команди заново.  
Розформування   При завершенні окремих стадій і всього проекту розформовуються окремі підрозділи і вся команда проекту. При цьому залежно від прийнятої оргструктури виникають два варіанти подальших дій фахівців команди. При матричній структурі управління працівники після закінчення проекту повертаються в свої функціональні підрозділи організації, тому не переживають почуття занепокоєння і невпевненості, необхідності в пошуку роботи. В разі ефективної діяльності команди по реалізації проекту при виникненні нових проектів ці працівники складають "ядро" нової команди. При проектній структурі управління менеджер проекту стикається з проблемою подальшого працевлаштування працівників, які не мають можливості повернутися на колишнє місце роботи. В цьому випадку, якщо очікується замовлення на новий проект, при успіху діяльності команди менеджер має можливість запросити частину фахівців в команду нового проекту. При цьому члени команди підвищують продуктивність, доводячи свою компетентність і професіоналізм.  

 

 


Читайте також:

  1. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  2. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  3. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  4. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  5. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  6. Будова циклу
  7. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  8. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  9. Визначення виробничого циклу складного процесу
  10. Висування зведеної команди радіаційного та хімічного захисту об’єкта в осередок ураження
  11. Вихідні дані для аналізу життєвого циклу товару
  12. Від стадії життєвого циклу підприємства




Переглядів: 4153

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад команди | Управління розвитком і діяльністю команди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.