Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація уроків гігієни у школі.

Уроки гігієни проводять медичні працівники за сприянням педагогів. У 1-З класах заняття доцільно проводити 2-чі на місяць, у 4-11- 1 раз на місяць..

Урок гігієни складається з трьох частин ( санітарно - освітня, навчання методам гігієни ротової порожнини і контроль за якістю набутих навичок).

Санітарно-освітня частина триває (10-15 хв) і передбачає розмову з дітьми про будову зубів, їх значення у житті людини, про роль зубного нальоту у виникненні захворювань, про значення раціонального харчування для зміцнення тканин зубів, про шкідливість солодощів, про гігієнічний догляд за ротовою порожниною і принцип вибору та зберігання зубних щіток, зубних паст, еліксирів., тощо.

Друга частина (20 хв) присвячена навчанню методам гігієни ротової порожнини (розповідь та показ на муляжах і плакатах, як треба чистити зуби). Якщо учні знають правила чищення, то проводять контроль та корекцію гігієнічного догляду за зубами у кожного школяра.

У третій, завершальній, частині уроку гігієни (15 хв) проводять оцінку ефективності засвоєння матеріалу та закріплення навичок. Для цього пропонують дитині самостійно почистити зуби, і визначають індекс гігієни ( Федорова – Володкіної або Гріна - Вермільйона).

За відсутності класу гігієни , заняття проводять у звичайному класі, використовуючи ілюстративний та методичний матеріал ( слайди, плакати, моделі, муляжі тощо). Практична частина побудована у вигляді демонстрації чищення зубів та оцінки його ефективності.

Оцінка ефективності гігієнічного навчання.

Засвоєння навичок з догляду за ротовою порожниною є кінцевим результатом знань та вмінь дитини. Для оцінки медичної ефективності всього комплексу гігієнічного навчання використовують такі критерії:

- зменшення гігієнічного індексу порівняно з початковим;

- зменшення катаральних явищ та кровотечі з ясен, зумовлених неналежним гігієнічним доглядом;

зниження рівня захворювання зубів та тканин пародонта.

- зниження інтенсивності ураження зубів карієсом,

У перші 2 -3 місяці гігієнічного навчання та виховання покращується стан ротової порожнини.

Рівень гігієнічних знань можна визначити й оцінити шляхом анкетного опитування до занять і під час їх.

 

7.Матеріали активізації студентів під час викладення лекції: 1.Профілактика виникнення зубо-щелепних аномалій:а) спадкових,б) вроджених,в) конституційно зумовлених,г) місцевих (карієс, передчасне вилучення зубів, порушення форми, розміру, структури тканин ротової порожнини та зон росту щелеп та ін.),д) патології ЛОР органів і суміжних ділянок щелепно-лицевої ділянки, ж)шкідливих звичок. 2.Постнатальна профілактика.

 

8.Матеріали для самопідготовки студентів:

а) по темі, що викладена в лекції.

Література: Фліс П.С. Ортодонтія. — Київ-Вінниця: Нова книга, 2007.Власенко А.З., Стрелковський К.М. Технологія виготовлення зубних протезів з використанням керамічних і композитних матеріалів. — К.: Здоров’я, 2005.Удовицька О.В. Дитяча стоматологія. — К.: Здоров’я, 2000.Стрелковський К.М., Філіпчик Й.С., Варава Г.М. Ортодонтія і технологія виготовлення ортопедичних конструкцій для дітей. — К.: Здоров’я, 1997.Стрелковський К.М., Варава Г.М. Техніка виготовлення щелепно-лицьових протезів. — К.: Вища школа, 1992.

Рожко М.М., Неспрядько В.П. Ортопедична стоматологія. — К.: Книга плюс, 2001

б) по темі наступної лекції

Література: Фліс П.С. Ортодонтія. — Київ-Вінниця: Нова книга, 2007.Рожко М.М., Неспрядько В.П. Ортопедична стоматологія. — К.: Книга плюс, 2001.Мастеров Ю.І., Скрипнікова Т.П., Семенець В.Г. Захворювання зубів і порожнини рота. — Полтава, 2002.

Перелік основних питань:



 

 



 


 

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  5. Адміністративно-територіальна організація
  6. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу
  7. Вентиляція. Види вентиляції. Організація повітрообміну в приміщеннях, повітряний баланс, кратність повітрообміну
  8. Взаємодія органів публічної влади з трудовими колективами, підприємствами, установами, організаціями
  9. Вибір оптимального розкладу (режиму) роботи в наукових організаціях.
  10. Види податкових перевірок. Організація і здійснення перевірок.
  11. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  12. Вимоги до захисту інформації та організація технічного захисту інформації




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.