Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. РОБОЧА ПРОГРАМА

Спецкурсу «Права людини та їх захист» для студентів 5-го курсу (освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр») на 2014-2015 навчальний рік

 

№ п/п Назва теми Лекції (год.) Семінари (год.) Самос-тійна робота (год.) Індиві-дуальна робота (год.)
Модуль 1
Поняття та загальна характеристика прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
Історія розвитку прав, свобод та обов’язків людини і громадянина    
Формування в Україні громадянського суспільства, як основи існування прав, свобод та обов’язків людини і громадянина  
Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
Правовий статус людини і громадянина у внутрішньодержавному праві України
Нормативне закріплення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні  
Модуль 2
Механізми реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
Конституційно-правовий механізм реалізації прав, свобод та обов’язків людини і громадянина
Конституційно-правові аспекти діяльності судових і правоохоронних органів в реалізації та захисту прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
ВСЬОГО:

III. ПРОГРАМА СПЕЦКУРСУ

I.Поняття та загальна характеристика прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні

Поняття прав, свобод та обов’язків людини і громадянина, як інституту права, інституту законодавства, юридичної науки та навчальної дисципліни. Система та джерела прав, свобод та обов’язків людини і громадянина. Значення розвитку науки та вивчення навчального курсу «Права людини та їх захист».

II. Історія розвитку прав, свобод та обов’язків людини і громадянина

 

Становлення та розвиток філософської та правової думки про права, свободи та обов’язки людини і громадянина в Україні та сучасних зарубіжних країнах. Українські ідеї про права, свободи та обов’язки людини і громадянина, їх закріплення в правових та інших документах. Розвиток конституційно-правового закріплення прав і свобод людини і громадянина. Права і свободи людини в конституціях України

III. Формування в Україні громадянського суспільства, як основи існування прав, свобод та обов’язків людини і громадянина

 

Поняття та ознаки громадянського суспільства. Принципи громадянського суспільства. Власність – основа свободи людини і громадянина в Україні.


Читайте також:

  1. DEVICE - Визначити пристрій для якого компілюється програма
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  4. III. Програма
  5. III. Програма
  6. Блок-схема Програма
  7. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  8. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  9. Виробнича потужність і виробнича програма бізнес-центру
  10. Виробнича програма підприємства.
  11. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ТА ЇЇ РЕСУРСНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ. ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА.




Переглядів: 694

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. В С Т У П | IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.