Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 1.

Варіант 1 Три студенти здають екзамен. Ймовірність здати екзамен для першого студента дорівнює 0,95; для другого - 0,9; для третього - 0,85. Розглядається випадкова величина Х - число студентів, які склали екзамен. Визначити закон розподілу у вигляді ряду розподілу і функції розподілу F(х). Побудувати графік F(х).
Варіант 2 З автовокзалу відправилися три автобуси. Ймовірність своєчасного прибуття кожного автобуса в кінцевий пункт відповідно дорівнює 0,7; 0,8; 0,9. Розглядається випадкова величина Х - число автобусів, що прибули вчасно. Визначити закон розподілу у вигляді ряду розподілу і функції розподілу F(х). Побудувати графік F(х).
Варіант 3 Баскетболіст кидає м'яч у кошик з ймовірністю попадання при кожному кидку 0,4. Розглядається випадкова величина Х - число влучень м'ячем в кошик при трьох кидках. Визначити закон розподілу у вигляді ряду розподілу і функції розподілу F(х). Побудувати графік F(х).
Варіант 4 На шляху руху автомобіля три світлофори. Кожний з них з ймовірністю 0,5 або дозволяє, або забороняє автомобілю подальший рух. Розглядається випадкова величина Х - число світлофорів, пройдених автомобілем до першої зупинки. Визначити закон розподілу у вигляді ряду розподілу і функції розподілу F(х). Побудувати графік F(х).
Варіант 5 В урні - п'ять однакових куль з цифрами 1, 2, 3, 4, 5. Витягують три кулі. Розглядається випадкова величина Х - число витягнутих куль з непарними цифрами. Визначити закон розподілу у вигляді ряду розподілу і функції розподілу F(х). Побудувати графік F(х).
Варіант 6 Є п'ять квитків вартістю 1 гривна, 3 квитки вартістю 3 гривни і 2 квитки вартістю 5 гривень. Вибирають наздогад два квитки. Розглядається випадкова величина Х - сумарна вартість вийнятих квитків. Визначити закон розподілу у вигляді ряду розподілу і функції розподілу F(х). Побудувати графік F(х)..

Завдання 2.Неперервна випадкова величина Х задана щільністю розподілу f(x). Знайти значення постійної величини с. Визначити інтегральну функцію розподілу F(х), побудувати графіки F(х) і f(х).

Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3
Варіант 4 Варіант 5 Варіант 6

Критерії оцінювання:

1-6 бали – конспект приведених прикладів;

Кожен розв’язаний приклад – 6 балів.

Максимальна кількість балів – 12.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 734

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання | Лекция 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.