МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток 2Метод самовиховання Додаток 1 Самовиховання — це активність особистості, спрямована на удосконаленння своїх фізичних, моральних, розумових, трудових, естетичних та інших якостей. Іншими словами, самовиховання — це самоуправління особи з намірами змінити самого себе у відповідності зі свідомо поставленою метою на основі уявлень про ідеал власного “Я” . Самовиховання буде ефективним лише за умови чіткої постановки завдань щодо створення “Я—образу” , що можливо лише на основі чіткого уявлення про себе, тобто самоаналізу, який грунтується на самоспостереженні й самооцінці “реального Я” . Оскільки часто самооцінка особистості буває неадекватною, тому при визначенні завдань самовиховання слід орієнтуватись і на думку оточуючих, яка внесе корективи в уявлення суб’єкта про себе. На підставі комплексного бачення “реального Я” можна скласти програму самовиховання, успіх реалізації якої залежить від рівня володіння людиною методами самовиховання. Метод (програма)самовиховання(за В.С.Лобзіним)включає такі прийоми: — самовивчення, самооцінка “реального Я” ; — усвідомлення й переосмислення власної особистості; — самоаналіз і переоцінка минулого, виявлення індивідуальних “психологічних” бар’єрів (комплексів); — створення бажаного “Я — образу” ; — формування й формулювання індивідуальних команд-намірів; — використання прийомів самопереконання, самозобов’язання, самопримусу, самонаказу, самозвіту, самозаохочення, самонавіювання, самопорівняння, самовправи, самозвіту; — сюжетна сенсорна репродукція поведінки “Я — образу” у різноманітних ситуаціях діяльності і спілкування; — “накладання” стереотипів “Я — образу” на реальну поведінку у повсякденному житті. Отже, за основу методу самовиховання слід прийняти створення, фіксацію та цілеспрямоване самонавіювання бажаного “Я — образу” .
ТЕМА 2. ПЕДАГОГІЧНІ УВАГА ТА УЯВА ЯК ОСОБЛИВИЙ ТИП ТВОРЧОЇ УВАГИ І УЯВИ. ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ УВАГИ ТА УЯВИ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|