Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Аналіз ринку

A. Опис та огляд галузі

1. Опис Вашої провідної галузі

2. Масштаби галузі

— Історичні дані

— Стан на сьогоднішній день

— Прогноз на найближчі 5 років

3. Основні групи споживачів

— Бізнесмени (підприємці)

— Населення

Б. Ринок збуту

1. Характеристики, які відрізняють Ваші ринки збуту

— Демографічні характеристики ринку (етнічний склад, вікові групи, стать, рівень забезпеченості, соціальне положення)

— Фактори впливу на споживчий попит

— Сезонні (циклічні) тенденції

2. Розміри ринків збуту

— Географічна зона

— Кількість потенційних покупців

— Річні об'єми реалізації товарів (ємність)

— Прогнозовані темпи росту ринку

3. Цільові рівні рентабельності продажу (цін на продукцію)

— Рівні цін

— Відповідний валовий прибуток

— Характеристика знижок, стимулювання збуту

4. Засоби впливу на окремі групи споживачів

— Публікації

— Теле -, радіореклама

— Рекомендації

— Учать у виставках, ярмарках

5. Основні тенденції та прогнозовані зміни на Ваших основних ринках збуту

В. Результати тестування ринку

1. Інформація про презинтації товару потенційним споживачам

2. Реакція потенційних споживачів

3. Угоди з потенційними споживачами

Г. Термін поставки (час між замовленням та поставкою товару)

1. Первинні замовлення

2. Вторинні замовлення

Д. Конкурентноспроможність

1. Характеристика конкурентів

— Назва, місце знаходження, статус підприємств, які виробляють аналогічну продукцію та здійснюють її збут на тих самих ринках, що і Ваша фірма

— Основні характеристики конкуруючих товарів (рівень якості, думка покупців)

— Об'єм продажу конкурентних товарів

— Політика цін конкурентів

— Прибутки конкурентів

— Стратегія та тактика збуту товарів конкурентами

2. Переваги конкурентних товарів

3. Переваги Ваших товарів

4. Стратегія та тактика підвищення конкурентоспроможності Ваших товарів (послуг)

IV. Опис підприємства

A. Характер Вашого бізнесу

1. Потреби ринку, що потребують задоволення

2. Методи задоволення споживачів

Б. Переваги Вашого підприємства

1. Переважаюче задоволення попиту

2. Ефективність системи поставок

3. Сучасні методи роботи з покупцями


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  7. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  8. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  9. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  10. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  11. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства




Переглядів: 1079

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Короткий зміст | V. Маркетинг та збут

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.