Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Алгоритм виконання

1. Відкриваємо файл DATA PRACT.gdt у особистій папці;

2. Виходячи з припущення стосовно ендогенності змінної , інструментальні змінні обираємо з лагових значень даної змінної. Для цього будуємо корелограмму для змінної : лівим клацанням виділяємо змінну /Variable/Correlogram/ у діалоговому вікні вибираємо 8 лагів/OK. Отримуємо таблицю та графік автокореляції залишків. Ідентифікуємо інструменти з отриманих лагових значень.

3. Корелограмму необхідно перенести до практичної роботи: на графіку клікаємо правою кнопкою миші/Copy to clipboard/Color, після цього вставляємо корелограмму до практичної роботи. Аналітичну таблицю не потрібно переносити до практичної роботи.

4. Будуємо допоміжну багатофакторну регресію для ендогенної змінної , використовуючи екзогенні змінні та ідентифіковані інструменти: Model/Ordinary least squares;

5. У діалоговому вікні проводимо специфікацію моделі: змінну (X1) визначаємо, як залежну змінну (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Dependent variable); змінні , , (X2, X3, Х4) визначаємо одночасно як незалежні змінні (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Independent variable)/OK.

Крім того, встановлюємо галочку навпроти опції Robust standard errors.

Після цього клацаємо lags. У діалоговому вікні lag order встановлюємо галочку навпроти Lags of dependent variables; далі встановлюємо галочку навпроти пустого поля для вводу номеру лагів / через кому зазначаємо необхідні номери лагів.

6. Результати моделювання необхідно перенести до практичної роботи: у вікні результатів клікаємо Copy/у діалоговому вікні встановлюємо галочку навпроти RTF(MS Word)/OK. Дану таблицю називаємо «Допоміжна регресія для змінної Х1».

7. Зберігаємо залишки регресії. Для цього у вікні допоміжної багатофакторної регресії для ендогенної змінної необхідно обрати закладку Save/Residuals/У вікні gretl: variable attributes назву змінної не редагуємо (залишаємо у форматі uhatN, де N – відповідний номер, що присвоюється програмою автоматично).

8. Будуємо багатофакторну регресію для визначення результатів тесту Хаусмана-Ву. Обираємо вкладку Model/Ordinary least squares. У діалоговому вікні проводимо специфікацію моделі: змінну визначаємо, як залежну змінну (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Dependent variable); змінні , , , , uhatN (X1, X2, X3, Х4) визначаємо одночасно як незалежні змінні (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Independent variable)/OK.

Крім того, встановлюємо галочку навпроти опції Robust standard errors.

9. Результати моделювання необхідно перенести до практичної роботи: у вікні результатів клікаємо Copy/у діалоговому вікні встановлюємо галочку навпроти RTF(MS Word)/OK. Дану таблицю називаємо «Результати тесту Хаусмана-Ву».

10. Після таблиці результатів тесту Хаусмана-Ву робимо висновки стосовно статистичної значимості впливу залишків допоміжної регресії на результативну змінну та ендогенності змінної Х1.

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. IV. Алгоритм вирішення задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.




Переглядів: 694

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ідентифікація інструментальних змінних | Оцінювання параметрів економетричної моделі за допомогою двокрокового методу найменших квадратів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.