Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Практичне заняття 7. Алгоритм побудови та аналізу лінійної регресії

Загрузка...

Тема 8. Алгоритм побудови та аналізу лінійної регресії

Основні теоретичні поняття теми

Стаціонарність часових рядів. Транзитивні та перманентні шоки. Dummy-змінні. Лінійна регресія. Ідентифікація значимості зв’язків між змінними. Коригування результатів моделі відповідно до умов Гаусса-Маркова.

 

Рекомендації щодо порядку опрацювання навчальних матеріалів та підготовки до практичного заняття

1. Опрацюйте лекційний матеріал та рекомендовану літературу.

2. Підготуйте тези або опорний конспект по питаннях, які виносяться на практичне заняття.

Мета заняття: набуття практичних навиків побудови та аналізу лінійної регресії.

Методи оцінювання: письмове опитування (виконання практичної роботи №7).

Результати навчання: уміння проводити ідентифікацію та усунення шоків часових рядів даних за допомогою dummy-змінних; розуміння логіки побудови лінійної регресії та аналіз її результатів.

План практичного заняття:

Візуальний аналіз даних на предмет стаціонарності

Постановка завдання: провести візуальний аналіз часових рядів даних, привести їх до вигляду, що є близьким до стаціонарного та ідентифікувати наявні шоки з метою їх подальшого коригування.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Алгоритм вирішення задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм виконання | Алгоритм виконання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.