МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Алгоритм виконання1. Відкриваємо файл DATA PRACT_7.gdt у особистій папці. 2. У вікні open data даємо згоду на зміну типу даних/ клікаємо YES. 3. У діалогову вікні Structure of dataset встановлюємо галочку навпроти пункту Time series/Forward. 4. У діалоговому вікні Time series frequency встановлюємо галочку навпроти пункту Quarterly/Forward. 5. У діалоговому вікні Starting observations вручну прописуємо дату початку спостережень відповідно до бази DATA PRACT.xls у форматі 1999:01/Forward – програмний комплекс автоматично встановить дату завершення спостережень/Apply. 6. Всі змінні датасету відображаються в основному вікні програми. 7. Зберігаємо імпортовану базу даних у особисту папку: File/Save data/Name: DATA PRACT_7/Save in folder:Desktop/Папка студента. 8. Будуємо графіки часових рядів для кожної змінної: виділяємо усі змінні (GDP, СPI, Mon_base, FB) / клікаємо правою кнопкою / Time series plot / у діалоговому вікні gretl: define graph обираємо in separate small graphs. 9. Отриманий графік часових рядів необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього на отриманому графіку клікаємо правою кнопкою миші/Copy to clipboard/Color. 10. Після цього вставляємо даний графік у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Даний рисунок називаємо «Графіки часових рядів для змінних GDP, СPI, Mon_base, FB». 11. Отримані графіки часових рядів ідентифікуємо на предмет стаціонарності. 12. З метою приведення до вигляду, близького до стаціонарного, тих змінних, щодо яких ідентифікована нестаціонарність, необхідно знайти перші різниці значень їх логарифмів. Для цього в основному вікні виділяємо змінні GDP, СPI, Mon_base та клікаємо Add / Log differences of selected variables. Отримуємо перші різниці значень їх логарифмів ld_GDP, ld_СPI, ld_Mon_base. Оскільки для змінної FB характерний ряд значень, менших від нуля, необхідно привести її до вигляду, що є прийнятним для добування логарифмів, через додавання до кожного значення часового ряду певної константи. Для цього клікаємо в основному вікні Add / Define new variable / у діалоговому вікні gretl: add var пишемо вручну FB_incr=FB+25000. У вікні основного датасету з'являється нова змінна FB_incr. Додаємо значення перших різниць логарифмів для змінної FB_incr. Отримуємо нову змінну ld_FB_incr. 13. Будуємо графіки часових рядів для кожної з перших різниць логарифмів змінних: виділяємо усі змінні (ld_GDP, ld_СPI, ld_Mon_base, ld_FB) / клікаємо правою кнопкою / Time series plot / у ділоговому вікні gretl: define graph обираємо in separate small graphs. 14. Отриманий графік часових рядів необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього на отриманому графіку клікаємо правою кнопкою миші/Copy to clipboard/Color. 15. Після цього вставляємо даний графік у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Даний рисунок називаємо «Графіки часових рядів для змінних ld_GDP, ld_СPI, ld_Mon_base, ld_FB_incr». 16. Отримані графіки ідентифікуємо на предмет наявності транзитивних або перманентних шоків.
Читайте також:
|
||||||||
|