Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Алгоритм виконання

Загрузка...

1. Відкриваємо файл Workbook_Comparation.stw у особистій папці;

2. Проводимо статистичний t-тест для визначення відмінностей двох груп досліджуваних респондентів за сімейним станом: Statistics / Basic Statistics / t-test, independent, by groups.

3. У діалоговому вікні тесту «T-test for Independent Samples by Groups» обираємо кнопку Variables. У діалоговому вікні «Select the dependent variables and one grouping variable» встановлюємо курсор в поле Dependent variables; далі лівим клацанням обираємо ознаку «9-сімейний стан». Після цього встановлюємо курсор в поле Grouping variable; далі лівим клацанням обираємо ознаку «1 – Група досліджуваних» / ОК.

4. У діалоговому вікні тесту «T-test for Independent Samples by Groups» обираємо кнопку Summary T-tests.

5. Отримані результати тесту у вигляді таблиці необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього клацаємо виділяємо отриману таблицю, клацаємо правою кнопкою миші / Сopy with headers;

6. Після цього вставляємо дану таблицю у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Результати параметричного тесту на порівняння двох незалежних груп жінок, опитаних на предмет їх громадської активності за ознакою сімейного стану».

7. Після таблиці робимо висновки стосовно статистичної значимості різниці між суспільно активними та неактивними жінками за сімейним станом.

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. IV. Алгоритм вирішення задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 8. Міжгрупові порівняння | Тестування гіпотези про наявність статистично значимої різниці між двома групами об’єктів за певною ознакою із застосуванням непараметричних тестів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.