Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Множинні порівняння з використанням непараметричних методів

Постановка завдання: провести непараметричні множинні порівняння за допомогою тесту Крускала-Уолліса у програмному комплексі SPSS Statistica.

1. Відкриваємо файл Workbook_Comparation.stw у особистій папці;

2. Проводимо непараметричний статистичний тест за Крускала-Уолліса для визначення відмінностей кількості дітей респондентів залежно від місця їх проживання: Statistics / Nonparametrics / Comparing multiple independent samples (groups) / OK.

3. У діалоговому вікні тесту «Kruskal-Wallis ANOVA and Median Test» обираємо кнопку Variables. У діалоговому вікні «Select dependent variables and an independent (grouping) variable» встановлюємо курсор в поле Dependent variable list; далі лівим клацанням обираємо ознаку «8-кількість дітей». Після цього встановлюємо курсор в поле Independent (grouping) variable; далі лівим клацанням обираємо ознаку «6-Місце проживання» / ОК.

4. У діалоговому вікні тесту «Kruskal-Wallis ANOVA and Median Test» обираємо кнопку Summary: Kruskal-Wallis ANOVA & Median test.

5. Отримані результати тесту у вигляді таблиці необхідно перенести у файл практичної роботи. Для цього клацаємо виділяємо отриману таблицю, клацаємо правою кнопкою миші / Сopy with headers.

6. Після цього вставляємо дану таблицю у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Результати множинного порівняння за допомогою непараметричного тесту Крускала Уолліса для визначення відмінностей кількості дітей респондентів залежно від місця їх проживання».

7. Після таблиці робимо висновки стосовно статистичної значимості різниці кількості дітей респондентів залежно від місця їх проживання.

 

У кінці практичної роботи мають міститися висновки стосовно:

1) параметричних та непараметричних тестів, спрямованих на порівняння двох незалежних груп респондентів за сімейним станом;

2) параметричних та непараметричних методів множинних порівнянь для визначення відмінностей кількості дітей респондентів залежно від місця їх проживання.

 

Перелік питань для самоконтролю:

1. Необхідність та принципи множинних порівнянь.

2. Параметричні методи порівняння двох незалежних груп статистичних об’єктів.

3. Непараметричні методи порівняння двох незалежних груп статистичних об’єктів в.

4. Параметричні методи здійснення множинних порівнянь.

5. Непараметричні методи здійснення множинних порівнянь.

 

Література: [4, 9, 16 ]

 

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  3. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  4. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  5. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  6. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  7. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  8. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  9. Аудиторські ризики, пов’язані з використанням комп’ютерних інформаційних систем
  10. Аутентифікація з використанням односторонніх функцій
  11. Безпосереднє обчислення з використанням формули Ньютона-Лейбніца.
  12. Бухгалтерській облік валютних операцій банку з використанням платіжних карток




Переглядів: 1110

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Множинні порівняння за критерієм Шеффе | МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.