Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Типологія країн світу за рівнем соціально-економічного розвитку

Мета: перевірити знання географічної номенклатури політичної карти світу; сформувати знання про сучасну типологію країн світу.

Обладнання: контурні карти, атласи

Питання для обговорення:

1. Суть і критерії типології країн за рівнем соціально-економічного розвитку.

2. Варіанти типології країн за рівнем соціально-економічного розвитку.

Завдання 1. Порівняйте підходи до типології країн за рівнем соціально-економічного розвитку. Визначте, до якого типу відносяться наведені в таблиці країни.

Самостійна робота:Розробітькарту, на якій позначте один із варіантів типології країн світу за рівнем соціально-економічного розвитку.

Варіанти завдань: 1) за В.В. Вольським; 2) за Ю.П. Грицаком; 3) за Б. Яценком (або шкільним підручником інших авторів); 4) за матеріалами ПРООН; 5) за підходом Світового банку; 6) за методикою МВФ; 7) за В.П. Максаковським.


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  3. I. Соціалістична течія в українському визвольному русі
  4. I. Україна з найдавніших часів до початку XX ст.
  5. I. Флот древньої України
  6. II. Флот княжої України-Руси
  7. III. Козацький флот України
  8. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  9. III. Українські ліберальні партії.
  10. III.Цілі розвитку особистості
  11. III.Цілі розвитку особистості
  12. III.Цілі розвитку особистості




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація країн за політико-територіальною організацією | Література.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.