МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 1Побудуйте тригер заданого типу та спосібу синхронізації з урахуванням кількісті ступенів на основі інтегральних мікросхем, які вміщують базові тригери, і необхідних додаткових логічних елементах. У відповіді приведіть: функціональну схему запропонованого тригеру; наведіть таблицю станів тригеру; умовне графічне позначення тригеру; короткий опис принципу дії та часову діаграму його роботи. Варіант завдання (вихідні дані) виберіть у таблиці 1.2 відповідно до вашого варіанта. Таблиця 1.2 – Варіант завдання (вихідні дані)
Продовження таблиці 1.2
Задача 2 Розробити схему лічильника, що рахує по модулю М, на основі базових інтегральних мікросхем, які вміщують лічильники меншої розрядності (наприклад, К155ИЕ2, ИЕ4, ИЕ5) та тригери D або JK. Побудувати часову діаграму його роботи для імпульсів з N по K (таблиця 1.3). Визначити необхідне число базових інтегральних мікросхем і швидкодію. У відповіді привести: обґрунтування основних технічних рішень при побудові заданого лічильника; функціональну схему; умовне графічне позначення; таблицю станів; короткий опис принципу дії запропонованого лічильника.
Таблиця 1.3
Продовження таблиці 1.3
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|