Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 3

Запропонуйте нестробований мультиплексор розмірністю Мà1 на базі стробованих мультиплексорів розмірністю 2à1 (типу 1533КП18 - виходи звичайні, інверсні) і необхідних логічних елементах (М = N + 3, де N-порядковий номер студента в журналі групи).

У відповіді привести: обґрунтування основних технічних рішень при побудові заданого мультиплексора; функціональну схему; умовне графічне позначення; таблицю станів; короткий опис принципу дії запропонованого мультиплексора.

 

1.2 Задачі до другого модуля - «Комп'ютерна схемотехніка»

 

Задача 4

Запропонуйте нестробований мультиплексор розмірністю Мà1 на базі стробованих мультиплексорів розмірністю 2à1 (типу 1533КП11 - виходи з трьома станами) і необхідних логічних елементах (М = N + 3, де N - порядковий номер студента в журналі групи).

У відповіді привести: обґрунтування основних технічних рішень при побудові заданого мультиплексора; функціональну схему; умовне графічне позначення; таблицю станів; короткий опис принципу дії запропонованого мультиплексора.

 

Задача 5

Розробити на основі мікросхеми K155ИЕ7 дільник частоти послідовності імпульсів, що працює із двійковими кодами та коефіцієнтом ділення Кд відповідно до індивідуального варіанта (таблиця 1.4).

У відповіді привести: методику побудови заданого дільника та основні технічні рішення; функціональну схему; короткий опис роботи; розрахунок максимальної частоти надходження вхідних імпульсів fmax.

 

 

Таблиця 1.4

№ вар. Кд № вар. Кд № вар. Кд

 

Задача 6

Розробити на основі мікросхеми K155ИЕ6 дільник частоти послідовності імпульсів, що працює із двійково-десятковими кодами та коефіцієнтом ділення Кд відповідно до індивідуального варіанта (таблиця 1.5).

У відповіді привести: методику побудови заданого дільника та основні технічні рішення; функціональну схему; короткий опис роботи; розрахунок максимальної частоти надходження вхідних імпульсів fmax.

 

Таблиця 1.5

№ вар. Кд № вар. Кд № вар. Кд

 

Продовження таблиці 1.5

№ вар. Кд № вар. Кд № вар. Кд

 

 

2. Методика виконання завдань та приклади рішення задач

Модуль І – «Комп’ютерна схемотехніка»


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 629

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1 | Задача 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.