Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Як вищої форми навчальної діяльності учня

Навчальна діяльність школяра перебуває у постійному розвитку. Найвищою її формою є самостійна робота.

Самостійна робота – цілеспрямована, внутрішньо мотивована та організована самим суб’єктом навчальна діяльність.

Виконання її вимагає високого рівня самосвідомості, рефлексивності, самодисципліни, відповідальності. У ній виявляються адекватна мотивація, цілеспрямованість, самоорганізованість, самостійність, самоконтроль та інші особистісні і суб’єктні якості. Самостійна робота учня може сприяти перебудові його позицій у навчальному процесі школи, бути джерелом задоволення від процесу самовдосконалення і самопізнання.

Якщо позакласна навчальна робота сприяє поглибленню, розширенню і вдосконаленню знань, умінь і навичок, отриманих учнями на уроці, то метою самостійної роботи є засвоєння нових знань, умінь і навичок. Вона стимулює захоплення учня формою, процесом і матеріалом роботи, у ній проявляється необхідність міжпредметних, міждисциплінарних зв’язків. Важливими ознаками самостійної роботи є добровільність і активність учнів.

До самостійної роботи учня може спонукати потреба в одержанні нової інформації, бажанні дізнатися, засвоїти щось нове, необхідне, важливе для нього. Тому вчитель повинен цілеспрямовано працювати над створенням передумов виникнення у школярів такої потреби.

Від позакласної, домашньої її відрізняє прагнення освоїти новий матеріал, захоплення процесом оволодіння цим матеріалом.

Самостійна робота, як правило, здійснюється за індивідуальним планом, що доповнює, поглиблює і розширює здобуті учнем знання у школі та під час підготовки до уроків. Вона організовується школярем у найзручніший для нього час, контролюється ним. Важливе значення при такому виді роботи має опосередковане системне керівництво нею з боку вчителя.

Повноцінна навчальна діяльність характеризується предметом, цілями, мотивами, серед яких найважливішими є пізнавальний інтерес та соціальні мотиви, системою навчальних дій, операцій, способів і результатів. У процесі навчальної діяльності учень займається її саморегуляцією, використовуючи різні засоби. Навчальна діяльність залежить від вікових особливостей школярів (научуваності). Вищою її формою є самостійна робота.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  10. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  11. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  12. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Невстигаючі учні у навчальній діяльності | Психологічні основи оптимізації навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.