МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Що мав на увазі І.Кант під словом “неповноліття”, даючи визначення епосі Просвітництва?1) невихованість; 2) неосвіченість; 3) нездатність користуватися своїм розсудком без стороннього керівництва; 4) соціальну, моральну незрілість.
Який суспільний інститут Томас Гоббс порівняв з біблійним чудовиськом Левіафаном? 1) армію; 2) державу; 3) промисловість; 4) церкву. Яке поняття є основним у філософській концепції Г.Лейбніца? 1) безкінечність; 2) матерія; 3) ідея; 4) монада. Назвіть найбільш відомих філософів епохи Просвітництва. 1. Піко делла Мірандолла; 2. Леонардо да Вінчі; 3. Дж.Локк; 4. Ф.Вольтер; 5. Ж.Ж. Руссо; 6. М.Монтень; 7. Лессінг; 8. Гердер. Хто з наведених мислителів є представником французького Просвітництва ХVІІІ ст.? 1. Дж.Локк; 2. Ф.Вольтер; 3. І. Гердер; 4. Д.Дідро; 5. Ж.Ж.Руссо; 6. П. Гольбах; 7. Ж.Ламетрі.
142. Назвіть риси, які характеризують філософію Просвітництва: 1. теоцентризм; 2. ірраціоналізм; 3. раціоналізм; 4. антропоцентризм; 5. пантеїзм; 6. атеїзм; 7. деїзм.
143. Кому з філософів Нового часу належить вислів: “При отсутствии гражданского состояния всегда имеется война всех против всех”? 1. Дидро; 2. Гоббс; 3. Кант; 4. Спіноза; 5. Руссо.
до теми 5 (11). НІМЕЦЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ
Хто є родоначальником німецької класичної філософії? 1. Г.Гегель; 2. І.Кант; 3. І.Фіхте; 4. Ф.Шеллінг. 145. В діяльності Канта виділяють такі етапи: 1. доантропологічний та антропологічний; 2. етичний та післяетичний; 3. докритичний та критичний; 4. природничий та антропологічний.
146. Кому належить вислів: “Зоряне небо наді мною і моральний закон в мені”: 1) І. Фіхте. 2) Ф. Шеллінг. 3) І. Кант. 4) Г. Гегель. Хто відновив в німецькій класичній філософії матеріалістичну традицію? 1) Ф. Ніцше; 2) І. Кант; 3) Л. Фейєрбах; 4) К. Маркс. Як у Канта називаються «знання, що безумовно незалежні від усякого досвіду»? 1. апостеріорні; 2. апріорні; 3. аналітичні; 4. синтетичні. Які, згідно з Кантом, ознаки апріорного знання? 1. природженість; 2. інтуїтивна очевидність; 3. логічна несуперечливість; 4. необхідність і всезагальність. У чому полягає сутність гносеологічної концепції І.Канта? 1) висуває космогонічну гіпотезу про виникнення та розвиток Всесвіту; 2) відокремлює апріорні та апостеріорні форми пізнання; 3) розглядає суб’єкт пізнання у якості головного фактора пізнавального процесу; 4) формулює категоричний імператив як моральний закон. Які здатності до пізнання, на думку І.Канта, притаманні людині? 1) чуттєвість; 2) абстрагування; 3) розсудок; 4) узагальнення; 5) розум; 6) воля. Читайте також:
|
||||||||
|