Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що мав на увазі І.Кант під словом “неповноліття”, даючи визначення епосі Просвітництва?

1) невихованість;

2) неосвіченість;

3) нездатність користуватися своїм розсудком без стороннього керівництва;

4) соціальну, моральну незрілість.

 

Який суспільний інститут Томас Гоббс порівняв з біблійним чудовиськом Левіафаном?


1) армію;

2) державу;

3) промисловість;

4) церкву.


Яке поняття є основним у філософській концепції Г.Лейбніца?


1) безкінечність;

2) матерія;

3) ідея;

4) монада.


Назвіть найбільш відомих філософів епохи Просвітництва.


1. Піко делла Мірандолла;

2. Леонардо да Вінчі;

3. Дж.Локк;

4. Ф.Вольтер;

5. Ж.Ж. Руссо;

6. М.Монтень;

7. Лессінг;

8. Гердер.



Хто з наведених мислителів є представником французького Просвітництва ХVІІІ ст.?


1. Дж.Локк;

2. Ф.Вольтер;

3. І. Гердер;

4. Д.Дідро;

5. Ж.Ж.Руссо;

6. П. Гольбах;

7. Ж.Ламетрі.


 

142. Назвіть риси, які характеризують філософію Просвітництва:


1. теоцентризм;

2. ірраціоналізм;

3. раціоналізм;

4. антропоцентризм;

5. пантеїзм;

6. атеїзм;

7. деїзм.


 

143. Кому з філософів Нового часу належить вислів: “При отсутствии гражданского состояния всегда имеется война всех против всех”?


1. Дидро;

2. Гоббс;

3. Кант;

4. Спіноза;

5. Руссо.


 

 

до теми 5 (11). НІМЕЦЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ

 

Хто є родоначальником німецької класичної філософії?


1. Г.Гегель;

2. І.Кант;

3. І.Фіхте;

4. Ф.Шеллінг.


145. В діяльності Канта виділяють такі етапи:


1. доантропологічний та антропологічний;

2. етичний та післяетичний;

3. докритичний та критичний;

4. природничий та антропологічний.


 

146. Кому належить вислів: “Зоряне небо наді мною і моральний закон в мені”:


1) І. Фіхте.

2) Ф. Шеллінг.

3) І. Кант.

4) Г. Гегель.


Хто відновив в німецькій класичній філософії матеріалістичну традицію?


1) Ф. Ніцше;

2) І. Кант;

3) Л. Фейєрбах;

4) К. Маркс.


Як у Канта називаються «знання, що безумовно незалежні від усякого досвіду»?


1. апостеріорні;

2. апріорні;

3. аналітичні;

4. синтетичні.


Які, згідно з Кантом, ознаки апріорного знання?


1. природженість;

2. інтуїтивна очевидність;

3. логічна несуперечливість;

4. необхідність і всезагальність.


У чому полягає сутність гносеологічної концепції І.Канта?

1) висуває космогонічну гіпотезу про виникнення та розвиток Всесвіту;

2) відокремлює апріорні та апостеріорні форми пізнання;

3) розглядає суб’єкт пізнання у якості головного фактора пізнавального процесу;

4) формулює категоричний імператив як моральний закон.

Які здатності до пізнання, на думку І.Канта, притаманні людині?


1) чуттєвість;

2) абстрагування;

3) розсудок;

4) узагальнення;

5) розум;

6) воля.



Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  9. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  10. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження
  11. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  12. А.1.2. Визначення структури парку легкових автомобілів




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які примари («ідоли»), на думку Ф.Бекона, перешкоджають успішному пізнанню природи? | Які з наведених тверджень виражають агностицизм І.Канта?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.