Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які з наведених тверджень виражають агностицизм І.Канта?


1. між явищами, тобто “речами для нас”, та “речами у собі” існує єдність;

2. “речі у собі” – це не тільки дані досвіду, а й форми пізнання, які організовують наш досвід;

3. “речі у собі” – об’єктивні, але непізнавані;

4. між цими двома світами - “речами для нас” та “речами у собі” - лежить прірва, котру суб’єкту пізнання подолати не під силу.

 

 

157. Згідно зі ствердженням І.Канта предмет та річ-в-собі співвідносяться таким чином:

1. вони є тотожними;

2. між ними немає нічого спільного;

3. предмет постає синтезом відчуттів, викликаних речами-в-собі, та форм розсудку;

4. предмет непізнаваний, а річ-в-собі сприймається відчуттями;

5. у сфері речей-в-собі діє принцип причинності, а в предметній сфері панує свобода.

Що, згідно з Кантом, є предметом наукового пізнання?


1. речі самі по собі (речі у собі);

2. ноумени;

3. судження про речі;

4. чуттєві образи речей (явища, феномени).


У котрій з чотирьох антиномій, сформульованих Кантом, мова йде про людину?

1. Теза: Світ має початок (межу) у часі і просторі. Антитеза: Світ нескінченний у часі і просторі.

2. Теза: Усе в світі складається з простого. Антитеза: Немає нічого простого, все є складним.

3. Теза: У світі існує свобода. Антитеза: Немає ніякої свободи, все здійснюється лише за законами природи.

4. Теза: У ряді причин світу є певна необхідна сутність. Антитеза: У цьому ряді немає нічого необхідного, все в ньому випадкове.

160. В “Критиці чистого розуму” Кант писав, що йому прийшлось обмежити знання, щоб звільнити місце …Для чого?


1. для абсурду;

2. для віри;

3. для любові;

4. для надії.


Що, згідно з Кантом, є основною умовою морального закону?


1. божественна заповідь;

2. природний порядок речей;

3. суспільство;

4. свобода.


Що, згідно Канту, дає людині можливість усвідомити свою свободну волю?


1. божественне одкровення;

2. інтроспекція;

3. моральний закон;

4. правильне виховання.


 

163. До чого (до кого), згідно з Кантом, ніколи не можна ставитися лише як до засобу, але завжди слід ставитися як до мети?


1. до бога;

2. до живої істоти;

3. до прогресу людства;

4. до людини.


 

Яким словом Кант характеризував вчинок, котрий здійснюється згідно з обов’язком, проте без відчуття обов’язку, а виходячи з якихось інших спонукань?


1. аморальний;

2. легальний;

3. моральний;

4. доцільний.


165. Кому з філософів належить твердження, що “сферу діяльності філософії можна підвести під такі питання: Що я можу знати? Що я повинен робити? На що я можу сподіватись? Що таке людина?”


1. Бекону;

2. Декарту;

3. Фейєрбаху;

4. Канту;

5. Марксу


 


Читайте також:

  1. Агностицизм, сторонники которого отрицают возможность достоверного познания сущности материального мира, закономерностей развития природы и общества.
  2. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  3. Визначте, в якому з фрагментів представлено пізнавальну позицію кантівського агностицизму.
  4. Вправа 1. Для кожного наведених нижче економічних понять знайдіть прізвище автора.
  5. Вправа 3. Для кожного з понять, наведених нижче, знайдіть прізвище його автора.
  6. Вправа 3. Для кожного поняття або цитати з наведених нижче знайдіть прізвище їх автора.
  7. Вправа 3. Для кожної з концепцій, наведених нижче, знайдіть прізвище автора.
  8. Вправа 3. Установіть авторство кожної з наведених концепцій.
  9. Деякі з наведених характеристик антикризового управління по­требують докладнішого розгляду.
  10. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  11. Для сил інерції, на відміну від звичайних сил, не можна визначити (вказати), дію яких саме тіл вони виражають.
  12. Економічні категорії - це узагальнюючі поняття, які виражають суттєві сторони економічних явищ і процесів.




Переглядів: 1128

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що мав на увазі І.Кант під словом “неповноліття”, даючи визначення епосі Просвітництва? | Які закони сформулював Г. Гегель?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.