МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Які поняття характеризують “філософію життя”?1. воля до влади; 2. турбота; 3. життєвий порив; 4. творча еволюція; 5. відповідальність.
218. Якому філософу ХХ століття належать слова: “Людина приречена бути вільною. Приречена тому що не сама себе створила, і все ж вільна, тому що, колись закинута у світ, відповідає за все, що робить”? 1. Сартру; 2. Бергсону; 3. Шелеру; 4. Фромму. 219. Теза: “Наука сама собі філософія” - була проголошена: 1. Марксом; 2. Ніцше; 3. Енгельсом; 4. Контом. Визначте, який із напрямів “наукової філософії” у ХІХ столітті наполягав на тому, що філософія повинна вивчати мову та логіку науки? 1. марксизм; 2. прагматизм; 3. природничий матеріалізм; 4. позитивізм. Хто з представників позитивізму розробив вчення про три стадії духовного розвитку людства? 1. Г.Спенсер; 2. Дж.Мілль; 3. Е.Мах; 4. О.Конт; 5. Р.Авенаріус. Назвіть і охарактеризуйте ці стадії Як називається філософський напрямок, котрий не визнає метафізичного обґрунтування наукових знань і вимагає емпіричного обґрунтування? 1. інтелектуалізм; 2. позитивізм; 3. трансценденталізм; 4. фікціоналізм. Хто є основоположником позитивізму? 1. Кант; 2. Коген; 3. Конт; 4. Мілль. На що повинні спиратися знання, котрі, з точки зору О.Конта, могли б оцінюватись як істинні? 1. на здоровий глузд; 2. на інтуїцію; 3. на логіку; 4. на спостереження.
225. О.Конт вважав, що наука повинна вивчати явища, не претендуючи на пізнання “граничних причин”, і прагнути до “заміні слова “чому” словом … 1. навіщо; 2. як; 3. скільки; 4. що. О.Конт стверджував, що він відкрив закон “трьох стадій” інтелектуальної еволюції людства. В якому з наведених нижче пунктів приписана зайва “стадія”? 1. метафізична; 2. наукова; 3. теологічна; 4. езотерична. Як у Конта називається стан людського розуму, котрий є “хворобливим” і перехідним від релігійного стану до позитивно-наукового? 1. метафізичний; 2. нігілістичний; 3. скептичний; 4. емпіричний. Що, з точки зору О.Конта, є головною метою позитивної науки? 1. накопичення та опис фактів; 2. пізнання апріорних законів розуму; 3. пізнання сутності явищ; 4. передбачення явищ на основі пізнаних законів.
229. Яке мислення, будучи свідомим щодо меж своїх можливостей, претендує, за Контом, лише на відносне, а не абсолютне знання? 1. абстрактне; 2. метафізичне; 3. наукове; 4. теологічне. 230. О.Конт у соціології виділив дві частини, а саме: 1. соціальну статистику; 2. соціальну динаміку; 3. соціальну прагматику; 4. соціальну практику; 5. соціальну статику. Яке філософське вчення пропонує “принцип економії мислення” та “принцип найменшої трати сил”? 1. позитивізм; 2. неопозитивізм; 3. постпозитивізм; 4. емпіріокритицизм; 5. екзистенціалізм. Читайте також:
|
||||||||
|