Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Яким терміном позначав Т.Кун групу людей, що дотримуються однієї наукової парадигми?


1. когорта;

2. колегія;

3. наукове співтовариство;

4. секта.


Як в концепції Куна називаються явища, котрі не вкладаються в пояснювальні можливості парадигми?


1. аномалії;

2. контрадикції;

3. трансценденталії;

4. феномени.


Що таке, за Куном, наукова революція?


1. нове рішення вічних проблем;

2. відкриття справжньої сутності явищ;

3. відкриття, що веде до зміни технологій;

4. зміна парадигм, понятійної сітки.


Який філософський напрямок досліджує теорію і практику тлумачення, інтерпретації та розуміння тексту?


1. феноменологія;

2. психоаналіз;

3. герменевтика;

4. неопозитивізм.



250. Для представників неопозитивізму філософські проблеми є:


1. нерозв’язними;

2. позбавленими змісту;

3. псевдопроблемами;

4. вічними проблемами;

5. надуманими проблемами.


 

251. З точки зору неопозитивізму, критерієм істини є:


1. практика;

2. інтерсуб’єктивність;

3. рішення наукового співтовариства;

4. конвенціональність.


 

252. Предметом філософії, на думку неопозитивістів, повинна стати:


1. розробка методології наукового пізнання;

2. логічний аналіз мови науки;

3. пошук сутності явищ;

4. розробка онтологічних проблем;

5. виявлення абсолютного знання про світ та людину.


 

Який образ науки запропонував Т.Кун?

1. Це система знань, яка підпорядкована певній методології та логіці дослідження.

2. Це сталі теорії, принципи, закони, які абсолютні та незмінні.

3. Це діяльність наукових співтовариств, які визнають певну парадигму.

 

Хто із представників постпозитивізму запропонував ідеї “раціональної ініціативи”, “концептуального добору”, “матриці розуміння”?


1. І.Лакатос;

2. П.Фейерабенд;

3. С.Тулмін;

4. Т.Кун;

5. К.Поппер


 

Яке філософське вчення відстоює думку про те, що сенс життя полягає в тому, щоб знайти зручне місце в житті, а для цього підходять будь-які засоби?


1. позитивізм;

2. постпозитивізм;

3. прагматизм;

4. герменевтика;

5. екзистенціалізм;

6. фрейдизм.


Яке філософське вчення поставило в центр свого філософствування моральну заповідь: ”робити те, що окупається”?


1. філософія життя;

2. позитивізм;

3. філософія дії;

4. герменевтика;

5. прагматизм;

6. фрейдизм.


257. З точки зору прагматизму, людина це:

1. Раціональна істота, дії якої мотивовані та осмислені.

2. Ірраціональна істота, поведінка якої залежить від зовнішніх стимулів.

3. Біологічна істота, яка являє собою суму звичок, інстинктів і моторних реакцій.

4. Соціальна істота, поведінка якої детермінована інтересами соціуму.

 


Читайте також:

  1. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  2. Агровиробничі групування ґрунтів господарства
  3. Ад’юнкт (аспірант) як суб’єкт наукової діяльності
  4. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  5. Аналіз однієї ознаки
  6. Анотація дисципліни «Культура наукової мови»
  7. Взаємодія популяцій в угрупуваннях.
  8. Взаємодія суб'єктів наукової діяльності
  9. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  10. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  11. Вибір теми наукової роботи
  12. Види діяльності ведучого, спрямовані на окремого учасника та всю групу




Переглядів: 729

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хто з названих філософів є представниками неопозитивізму? | Яку життєву позицію філософськи обґрунтовує прагматизм?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.