Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що означає у Ж.-П.Сартра поняття відповідальності людини за свої вчинки?

1. неможливість не обирати свій вчинок самому;

2. неминучість воздаяння кожному за його справами;

3. необхідність звіряти свої вчинки з моральними нормами;

4. суд власної совісті, від якої не сховаєшся.

 

291. Який настрій, згідно з Сартром, дозволяє людині усвідомити свою свободу?


1. радість;

2. тривога;

3. зневіра;

4. лють.


 

292. Завдяки чому, з точки зору Сартра, стає можливим самопізнання людини, відкриття нею свого “Я”?

1. завдяки “заключенню світу в дужки”;

2. завдяки погляду іншого;

3. завдяки інтуїції “я мислю, отже, існую”;

4. завдяки усвідомленню свого мислення.

Що таке гуманізм, за визначенням Сартра?

1. погляд на людину як на вінець творіння;

2. погляд на людину як на вищу цінність;

3. погляд, згідно з яким у людини немає іншого законодавця, окрім неї самої;

4. милостиве ставлення до людей.

294. Яке питання А.Камю вважав основним питанням філософії?

1. питання про вищу цінність;

2. питання про критерії істини;

3. питання про сенс життя;

4. питання про відношення мислення до буття.

 

Представнику якого напрямку філософії ХХ століття належать слова: “Людина приречена бути вільною. Приречена, тому що не сама себе створила, і все-таки вільна, тому що, будучи закинутою у світ, відповідає за усе, що робить”?


1. Гайдеггер;

2. Марсель;

3. Ясперс;

4. Камю;

5. Сартр;

6. Шелер.

 


 

 

До Теми 8(15). ПРОБЛЕМА БУТТЯ (ОНТОЛОГІЯ)

 

Якими властивостями характеризується буття світу?


1.безмежною цілісністю;

2.конкретністю;

3.предметністю;

4.моністичністю;

5.абсолютністю;

6.плюралістичністю;

6.остаточною невизначеністю.


 


Хто з античних філософів вважав, що буття – це світ надчуттєвих, незмінних та вічних ідей?


1.Демокрит;

2.Піфагор;

3.Сократ;

4.Платон.


 


Що, за Г.Гегелем, стоїть між буттям та небуттям ?


1.розвиток;

2.пустота;

3.взаємозв’язок;

4.становлення.


Як трактується у філософії екзистенціалізму категорія “буття“?


1. як природне буття;

2.як об’єктивна реальність;

3.як буття у світі;

4.як буття штучної природи;

5.як емоційно-вольове буття людини;

6.як інтелектуально-раціональне буття.


 


Хто з філософів розглядав буття як перший безпосередній ступінь у сходженні духу до самого себе, як етап розвитку мислення, яке виявляє свою тотожність з буттям?


1.Д.Юм;

2.Парменід;

3.І.Кант;

4.К.Гельвецій;

5.К.Ясперс;

6.Г.Гегель;

7.Р.Декарт.


 


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  4. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  5. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  6. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  7. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  8. VII. Поняття про рану, рановий процес, види загоювання ран
  9. VІ. Світосприйняття первісної людини (20 хв.)
  10. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  11. А/. Поняття про судовий процес.
  12. Абсолютна величина числа позначається символом .




Переглядів: 728

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В чому полягають відмінності теорії неофрейдиста Е.Фромма від теорії його учителя? | Що являє собою буття як таке?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.