Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що означає поняття самоактуалізації в концепції А.Маслоу ?


1. прагнення особистості до вирішення актуальних проблем свого життя;

2. набуте в процесі життя особливе прагнення до самовираження;

3. природжене прагнення до самовираження;

4. вміння відокремити те, що важливе для життя, від того, що не актуально.


 

В соціології особистості соціальний статус визначає права та обов’язки особистості, а що визначає соціальна роль?


1. сценарії дій, які заготовлені для певних видів професій;

2. “домашні заготовки” готової відповіді на нештатні ситуації;

3. сукупність норм, що детермінують поведінку людини в залежності від статусу;

4. сукупність норм, що обумовлюють діяльність людини в залежності від соціальної позиції;

5. динамічний аспект статусу.


 

Які із названих елементів характеризують соціальні якості людини?


1. соціально визначена мета її діяльності;

2. соціальний статус, який вона займає, та соціальна роль, яку вона виконує;

3. здібності та задатки до діяльності;

4. певний тип темпераменту;

5. рівень освіти;

6. соціально-психологічні особливості;

7. активність та рівень самостійності в прийнятті рішень.


 

В процесі соціалізації індивіда виділяють певні фаза. Вкажіть, які це фази?


1. соціальна інтеграція;

2. соціальна ідентифікація;

3. соціальна сублімація;

4. соціальна адаптація;

5. соціальна самоактуалізація;

6. соціальна інтеріоризація.

7. соціальна інформація.


 

Що означає поняття “екстраверт”?


1. людина, яка має стійкі інтереси;

2. людина неврівноважена, агресивна;

3. людина, яка зорієнтована всередину себе;

4. екстравагантна людина;

5. людина, яка зорієнтована на зовнішній світ;

6. людина солідна і терпляча.


391. Кому належить концепція архетипів колективного несвідомого:


1. З.Фрейду;

2. Адлеру;

3. Е.Фромму;

4. К.Юнгу;

5. К.Хорні.


 

Хто з філософів є автором вислову: “Що добре? Усе, що зміцнює усвідомлення влади, бажання влади і саму владу людини”?


1. Ж.П.Сартр;

2. Дільтей;

3. Ф.Ніцше;

4. А.Бергсон.


 

Хто з філософів запропонував формулу сутності людини як сукупності усіх суспільних відносин?


1. Л.Фейербах;

2. Г.Гегель;

3. К.Маркс;

4. І.Фіхте.


 

Хто з мислителів в якості основних структурних елементів психіки розглядав такі поняття як “Я”, “Воно”, “Над-Я”?


1. К.Юнг;

2. Е.Фромм;

3. К.Лейбніц;

4. З.Фрейд;

5. І.Фіхте.


Яке з наведених стверджень виражає розуміння свободи, притаманне філософії екзистенціалізму?


1. свобода – це усвідомлена необхідність;

2. свобода – це повна незалежність від зовнішнього світу, від будь-кого з людей;

3. рамки своєї свободи визначає сама людина, однак центром її тяжіння є інші люди;

4. по-справжньому вільною людина може бути лише тоді, коли вона примириться з суспільством.


 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  3. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  4. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. VII. Поняття про рану, рановий процес, види загоювання ран
  8. А/. Поняття про судовий процес.
  9. Абсолютна величина числа позначається символом .
  10. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  11. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які з наведених стверджень виражають точку зору прихильників соціобіологічної теорії? | В основі яких дій, явищ лежить так званий “екзистенціальний вакуум”?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.