Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Як будується інтегрована система по управлінню проектами?

Вибір програмного забезпечення по управлінню проектами зазвичай залежить від того, з якого рівня виходила ініціатива. Тому типовою є ситуація, коли самий активний рівень нав’язує іншим програмне забезпечення, що відповідає безпосередньо його вимогам.

Розглянемо переваги та недоліки різних варіантів вибору ПЗ УП:

Вибір виконується керівництвом

За Проти
Ø Впровадження швидко просувається Ø Методи впровадження підтримуються керівництвом Ø Завдяки підтримці легко знаходять фінансові і людські засоби для впровадження Ø Керівництву можуть бути не відомими запити нижчих рівнів Ø Система може буде неефективною для роботи менеджерів-професіоналів

Вибір виконується на стратегічному рівні

За Проти
Ø Найбільш вірогідно, що продукт, буде достатньо функціональним Ø Експерти з управління проектами в компанії зможуть надавати рекомендації користувачам інших рівнів Ø Система буде достатньо вдало інтегрованою з іншими програмними продуктами Ø Може виникнути потреба в інтенсивному тренінгу з ПЗ Ø Для реального використання продукту доведеться вводити багато даних на інших рівнях  

Вибір виконується на рівні операцій (демократичний підхід)

За Проти
Ø Обрана система є легкою у застосовуванні Ø Велика кількість користувачів вже використовує систему, зазвичай приймається рішення про поставку інтегрованої системи управління проектами Ø Оскільки система не є багатофункціональною, вона скоріше всього дешева Ø Програмне забезпечення низького рівня, яке не задовольняє вимог стратегічного рівня і рівня вищого керівництва Ø Мало функціональне програмне забезпечення буде інтегруватися з іншими програмами, що призведе до додаткових зусиль і витрат фінансів

 

Який з підходів найбільш вдалий? Ніякий оскільки у кожному з них доводиться жертвувати потребами членів рівнів управління, які не беруть участі у виборі. Схема вибору програмного забезпечення по управлінню проектами в організації складається з наступних кроків:

· Аналіз вимог,

· Аналіз ринку,

· Вибір програмного забезпечення.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  11. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Базові функціональні можливості системи для управління проектами | Короткий аналітичний огляд пакетів управління проектами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.