МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниКИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ Кафедра міжнародного туризму
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС ДИСЦИПЛІНИ «МЕНЕДЖМЕНТ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ» («МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИЗМУ») Напрям підготовки 6.140103 «Туризм» Факультетготельно-ресторанного і туристичного бізнесу
КИЇВ –2014 Менеджмент індустрії гостинності (Менеджмент туризму) : Навчально-методичний комплекс дисципліни. – Київ : КНУКіМ, 2014 р. – 29 с. Розробник : А.М. Гаврилюк, к. н. держ. упр., доцент
Наведено рекомендації з вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент індустрії гостинності (Менеджмент туризму)» та основні теми для вивчення. Подано плани семінарських, практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів, завдання для модульного контролю та запитання для підсумкового контролю. Наведено перелік літературних та Інтернет-джерел.
Рецензенти: С.І. Попович, канд. іст. наук, доцент (Національний університет фізичного виховання і спорту України, завідувач кафедри туризму) Ю.Б. Забалдіна, канд. екон. наук, доцент (Київський національний торговельно-економічний університет, доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу)
Схвалено рішенням кафедри міжнародного туризму Київського національного університету культури і мистецтв
Протокол №___ від „__”_____________2014 р.
Рекомендовано до друку рішенням Ученої ради Київського національного університету культури і мистецтв
Протокол №___ від „__”____________2014 р.
ВСТУП
Опис навчальної дисципліни
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної та індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання – 66%.
Мета та завдання навчальної дисципліни Мета дисципліни полягає в засвоєнні студентами базових знань з теорії й практики менеджменту туристичного обслуговування в ринкових умовах та набутті практичних навичок управлінської діяльності в професійній сфері. Основними завдання дисципліни є:
- вивчення основних понять менеджменту в туризмі; - формування вміння розробляти організаційні структури, здійснювати поточне та стратегічне планування; - оцінка впливу макро- та мікросередовища на управлінську діяльність у туризмі; - формування вміння оцінювати ефективність менеджменту в туризмі; - формування управлінських навичок діяльності у туристичному бізнесі; - вивчення системи управління персоналом, мотивації праці, управління конфліктами і стресами у сфері туризму. Предметом вивчення дисципліни є загальні закономірності, принципи формування, функціонування та розвитку системи управління підприємством; управлінські відносини в туризмі. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - сучасні напрями управлінської діяльності в галузі туризму; - особливості та проблеми організації й управління туристичними підприємствами; - технології планування діяльності туристичного підприємства; - особливості проектування організаційної структури туристичного підприємства; - систему організації контролю за діяльністю персоналу на туристичних підприємствах; - методики системи мотивації праці персоналу; - основні наукові та практичні проблеми у сфері менеджменту підприємств галузі туризму та шляхи їх вирішення тощо. Студент повинен вміти: - досліджувати тенденції розвитку галузі туризму та моделювати управління й організацію туристичним підприємствам у залежності від ринкових ситуацій; - формулювати мету, цілі та завдання й на їх основі складати програму дій туристичних підприємств залежно від стану ринку; - використовувати сучасні організаційні структури управління туристичними підприємствами; - застосовувати різні стилі керівництва трудовим колективом підприємства у залежності від прогнозованих наслідків; - використовувати прогресивні методики лідерства та унеможливлення конфліктних ситуацій на підприємсті; - формувати в трудовому колективі здатність до стресостійкості; - приймати обґрунтовані управлінські рішення.
Предметомвивчення навчальної дисципліни «Менеджмент індустрії гостинності» (Менеджмент туризму)» є управлінська діяльність майбутніх фахівців галузі туризму на туристичних підприємствах та в установах туристичної індустрії. Міждисциплінарні зв’язки з дисциплінами:«Менеджмент організацій і адміністрування», «Маркетинг туризму», «Менеджмент індустрії гостинності (Комунікативний менеджмент)», «Іннноваційні технології в туризмі» та ін. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Теоретико-організаційні засади менеджменту на туристичному підприємстві. 2. Організація роботи персоналу та управління конфліктами на туристичному підприємстві
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|