Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовий модуль 1. ТЕОРЕТИКО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Тема 1. Ринкова економіка та менеджмент.Поняття та сутність менеджменту. Менеджмент як тип професійної діяльності. Поняття: «туризм», «галузь туризму» та «туристична індустрія». Основні підходи до вивчення менеджменту підприємств туристичної індустрії. Види та функції менеджменту. Характеристика загальних функцій менеджменту. Поняття та класифікація методів менеджменту. Регламентуючі методи управління: організаційні та адміністративні. Стимулюючі методи управління: економічні та соціально-психологічні. Організація управління туристичною індустрією в Україні.

Тема 2. Суб’єкти та об’єкти менеджменту туризму. Цілі та завдання управління туристичним підприємством. Поняття, види та форми туризму. Типи туристів. Туристичний регіон. Туристична дестинації. Ринкова модель соціально-економічної системи туризму. Дефеніція «бізнес-процес». Особливості туризму як об'єкта управління. Поняття мети та завдань туристичного підприємства. Класифікація цілей. Система цілей туристичної організації: загальні та специфічні цілі, місія туристичного підприємства.

Тема 3. Організація роботи з управління туристичним підприємством.Поняття структури управління туристичного підприємства. Елементи структури управління: ланки, рівні, горизонтальні та вертикальні зв'язки. Фактори, що впливають на конкретну структуру управління. Види організаційних структур: їхня характеристика, переваги та недоліки. Основні етапи проектування організаційної структури туристичного підприємства. Ефективність організаційної структури. Формальна та неформальна організації.

Тема 4. Стратегічне та поточне планування діяльності на туристичному підприємстві. Сутність та види планування діяльності на туристичному підприємстві. Поняття плану і його види. Технологія планування діяльності туристичного підприємства. Рівні планування туристичним підприємством. Структура планування. Принципи планування. Способи та методи планування. Сутність стратегічного планування і його елементи. Модель стратегічного планування. Поняття поточного планування.

Змістовий модуль 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПЕРСОНАЛУ ТА УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Тема 1. Внутрішнє та зовнішнє середовище бізнесу в галузі туризму.Безпосереднє зовнішнє середовище менеджменту туристичного підприємства. Фактори макросередовища менеджменту підприємств сфери туризму. Економічні функції туризму. Внутрішнє середовище туристичного бізнесу.

Тема 2. Якість роботи менеджера, стиль керівництва.Сутність поняття менеджер. Ефективне керівництво та функції менеджера. Модель сучасного менеджера: критерії-вимоги до сучасного менеджера. Поняття влади та її основи. Баланс влади. Форми впливу керівників на підлеглих. Специфіка впливу: емоційний і розумовий вплив. Способи позитивного впливу. Лідерство та авторитет менеджера. Інноваційні підходи до лідерства. Резонансне лідерство. Емоційний інтелект керівника. Основні види керівництва. Поняття стилю керівництва та фактори що впливають на нього. Класифікація стилів керівництва. Ефективність різних стилів роботи керівника.

Тема 3. Мотивація праці на туристичних підприємствах.Сутність поняття «мотивація». Теорії мотивації. Використання в управлінні методів психології. Поняття потреби, винагороди та їхні види. Змістовні теорії мотивації: ієрархія потреб за А. Маслоу, модель мотивації Ф. Герцберга, теорія мотивації Д. Макклелланда. Елементи системи мотивації праці. Дії кадрової служби для мотивації праці на туристичних підприємствах. Сутність стимулювання, його види. Вимоги до організації стимулювання праці.

Тема 4. Організація контролю за діяльністю персоналу на туристичних підприємствах.Поняття персоналу туристичного підприємства. Специфіка управління людськими ресурсами в сфері туризму. Концепція управління персоналом. Функції кадрової служби. Кадрове планування на туристичному підприємстві. Етапи проектування кадрової політики. Планування потреби в персоналі та методи визначення потреби в персоналі. Внутрішній і зовнішній ринки робочої сили: переваги й недоліки. Джерела відбору персоналу. Специфіка оцінки персоналу та її основні цілі. Методи оцінки персоналу. Засоби відбору та оцінки претендентів. Сутність поняття «атестація». Етапи проведення атестації. Поняття ділової кар'єри та її види. Етапи ділової кар'єри. Плинність кадрів. Адаптація та її різновиди.

Тема 5. Управління конфліктами та стресами в галузі туризму. Природа та функції конфлікту. Конфлікти з туристами та причини їх виникнення. Методи запобігання конфліктів з туристами. Правила поведінки в конфліктних ситуаціях. Стадії розв'язання конфлікту. Конфлікти між туроператором та його діловими партнерами (постачальниками) і агентами. Причини внутрішніх конфліктів на підприємстві. Основні структури внутрішнього світу особистості, що вступають у конфлікт. Види внутрішніх особистісних конфліктів. Міжособистісний конфлікт і способи його розв'язання. Поняття групового конфлікту та його види. Модель конфлікту. Управління конфліктами. Поняття стресу. Модель стресової ситуації. Фактори, що викликають стрес. Симптоми стресу. Методи запобігання стресу.

ТЕМИ І ПЛАНИ ЛЕКЦІЙ


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. АДМІНІСТРАТИВНА ШКОЛА МЕНЕДЖМЕНТУ (1920-1950).
  4. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  5. АКТИВИ ЯК ОБ’ЄКТ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  6. Аналіз апаратного і програмного забезпечення, що використовується на підприємстві.
  7. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  8. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  9. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  10. Аналіз позовної роботи на підприємстві
  11. Аналіз претензійної роботи на підприємстві
  12. Аналіз претензійної та позовної роботи на підприємстві




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Лекція 1.1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.