МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Арочні залізобетонні мости
Арки виконуються у вигляді суцільних склепінь, ребристих або окремих арок прямокутного, двотаврового і коробчатого прогину. І. По статичній схемі класифікують на: ІІ. Від рівня проїзду: 1) з їздою по верху 2) з їздою по низу 3) по середині ІІІ. Виду конструкції арочної прольотної будови: 1) суцільними арками у вигляді плити 2) 2) суцільними арками у вигляді ребристої конструкції 3) з роздільними арками Дві опори прямокутної форми 4) з роздільними арками двотаврової форми 5) з роздільними арками коробчатої форми
Конструктивні схеми:
IV. Способи будівництва 1. 2. 1 – арка 2 – фундамент 3 – проїзджа частина 4 – стойки
3. 1 – арка 2 – затяжка 3 – підвіски 4. з їздою по середині В 1 схемі застосовують 1 і 2 тип попереднього перетину. В 2 схемі застосовують всі типи попередніх перетинів. В 3 схемі застосовують тип 3 або 5. В 4 схемі з їздою по середині застосовують перетин з двома арками прямокутного, коробчатого або двотаврового перетину.
Методи будівництва (способи) Арочні мости монолітної конструкції будують на суцільних риштуваннях, які можуть бути виконані дерев’яними або металевими. Арочні мости збірної конструкції монтують з окремих блоків або із ……. Як правило з’єднують замонолічування ……. з випусками арматури. При будівництві необхідно враховувати вплив на їх напружено-деформований стан 3 факторів: 1) осадка риштувань 2) усадку бетону 3) коливання температури Для того, щоб уникнути додаткових напружень застосовують секційне бетонування або замонолічування арочних мостів. Приклади конструкцій – досягнення: 1) Перший великий арочний міст l=100м побудований в Римі в 1899 р. (Геннебік). 2) В 1937 р. в Ленінграді по проекту Передерія l=101м через Неву – Володарського. 3) Через Дніпро в Запоріжжі в 1951 р. l=228м по схемі 2 – 1952 р. 4) З їздою по середині через р. Москву l=105м в ………. 5) Через р. Єнісей в Красноярську l=150м……………………….. 6) Міст-метро через р. Дніпро в Києві l=116м, 8-ми прольотний 40,7+80,3+98,5+116,9+116,9+98,6+80,3+39,6 7) В Швейцарії l=181м (Стокгольм). 8) В Австралії l=305м 9) Міст Моньє-арки l=16м, b=4м (1873 р.) 10) Міст …….. l=17м (1891 р.) 11) Міст Тульч М. l=11м (1894 р., Львів) 12) Міст Югославін 390м арка.
Читайте також:
|
||||||||
|