Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Данные к задаче 2

Вариант M(t) Мнагр.(t)
M = М0e-t/T Мнагр.= βω
M = М0e-t/T Мнагр.= βω2
M = М0e-t/T Мнагр.= const
M = М0e-t/T Мнагр.= Мср. + ΔМ sin ωм t
M = М0e-t/T Мнагр.= Мср. + ΔМ cos ωм t
M = const Мнагр.= βω
M = const Мнагр.= βω2
M = const Мнагр.= const
M = const Мнагр.= Мср. + ΔМ sin ωм t
M = const Мнагр.= Мср. + ΔМ cos ωм t

Задача 3.1- для специальностей -“Механизация сельского хозяйства”, “Технология обслуживания и ремонта машин в АПК”.

 

Задача 3.2 - для специальностей -“Механизация переработки сельскохозяйственной продукции”, “Технология продуктов общественного питания”.

 

Задача 3.3предусмотренадля всех специальностей.

 

Задача об использовании ресурсов


Читайте також:

  1. I. Анкетные данные
  2. Вот здесь можно заполнить/отредактировать пользовательские данные (ФИО, адрес, телефон и прочее), и, при желании, изменить свой логин/пароль.
  3. Данные к заданиям листа №3
  4. Данные о заменяемых марках автомобилей
  5. Данные о переточках валков сортовых станов
  6. Данные установки и таблицы результатов измерений
  7. Закончите фразы, используя данные ниже слова. Составьте с фразами свои собственные предложения.
  8. Используем учет векселей только в случае, если в задаче есть слово «вексель» или учетная ставка.
  9. Исходные данные
  10. ИСХОДНЫЕ ДАННЫЕ ДЛЯ ПРОЕКТИРОВАНИЯ
  11. Исходные данные задачи №1.02




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.