Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






А) Показники, які використовують при аналізі кон'юнктури

(характерна для більшості з них динаміка показана на мал. 1):

- валовий національний продукт;

- показники промислового виробництва (індекс фізичного обсягу, випуск у натуральному вираженні; коефіцієнт використання виробничої потужності; продуктивність праці);

- показники сільського господарства (менш надійні);

- показники будівництва (чим більше незавершеного будівництва, тим ближче криза);

- обсяги вантажних транспортних перевезень (не пасажирських!);

- показники внутрішнього товарообігу (споживчі витрати, оборот оптової і роздрібної торгівлі, вартість наданих послуг, ціни);

- показники зовнішньоторговельного обороту (обсяги експорту й імпорту, сальдо торговельного балансу, товарна і регіональна структура експорту/імпорту);

- показники грошового обігу (грошова маса в звертанні, курси валют, банківські депозити, число банкрутств, позичковий відсоток).

 

     
   

 

Рис.1. Динаміка більшості показників, використовуваних при аналізі кон'юнктури

 

Б) Показники, які використовують для прогнозування кон'юнктури:

Б1) Випереджальні індикатори (типова динаміка на мал.2):

 

- вкладення в основний капітал

- стан портфеля замовлень на машини й устаткування

- число будівельних контрактів

- курс цінних паперів

- емісія цінних паперів, а також:

- середня тривалість робочого тижня виробничих робітників

- середнє за тиждень число заявок на одержання допомоги з безробіття

- пропозиція грошей

- індекс споживчих чекань

- завантаженість оптової торгівлі (краще)

- зміна цін на чуттєві види сировини.

 

   
   

 

Рис.2. Динаміка більшості випереджальних індикаторів

Б2) Запізнілі індикатори:

- величина товарних запасів (динаміка на мал.3)

- банківський відсоток (динаміка на мал.4).

 
 


   
   

 

Рис.3. Динаміка товарних запасів

 

 
     

 

Рис.4. Динаміка банківського проценту

 

У залежності від фази економічного циклу фірма вибирає основну стратегію і маркетингові прийоми.

Кон'юнктурна оцінка ситуації на конкретному ринку в більшості випадків дається у виді якісного висновку, наприклад:

- сприятлива кон'юнктура (перевищення попиту над пропозиціями, стабільно зростаючий товарообіг, помірковано зростаючі ціни);

- нестабільна кон'юнктура (диспропорції ринку, хитливий попит, різкі коливання цін);

- несприятлива кон'юнктура (надвиробництво, падіння попиту, інфляція, ріст товарних запасів).

Можуть використовуватися також якісні оцінки стану ринку:

 

1 – оживлений ринок; 4 – стійкий ринок;

2 – ринок, що розвивається; 5 – млявий ринок;

3 – стабільний ринок; 6 – сужающийся (регрессирующий) ринок.

Питання 19: Склад мікросередовища організації :постачальники, посередники, споживачі, конкурекнти, контактні аудиторії.

Мікросередовище, або середовище прямого впливу, включає фактори, що безпосередньо впливають на операції організації. До складу мікросередовища входять:

- постачальники (устаткування, матеріалів, трудових і фінансових ресурсів, інформації, комунальних і комунікативних послуг);

- посередники (торговельні посередники, фірми-організатори руху товарів, агентства по наданню маркетингових послуг);

- споживачі (можна розглядати 5 типів ринків: ринок кінцевих споживачів, ринок промислових споживачів, ринок проміжних продавців, ринок державних установ, міжнародний ринок);

- конкуренти (конкуренти на рівні бажань – для конкуруючих потреб – «велосипед або музичний центр?»; товарно-родові конкуренти – для однієї і тієї ж потреби – «велосипед або мотоцикл?»; товарно-видові конкуренти – «трехскоростной або десятискоростной велосипед?»; марки-конкуренти – «трехскоростной велосипед фірми Сирс або Ралі?»;

- контактні аудиторії (фінансові кола; кредитори; інвестори; засобу масової інформації(журнали, економічні огляди, відділи реклами); установи державного регулювання, наприклад, податкова інспекція, пожежна інспекція, санэпидемстанция; громадські організації; екологічні рухи; місцеві влади; широка публіка; місцеві жителі; внутрішні контактні аудиторії, тобто власні співробітники; акціонерні проф.організації).

Питання 20: Таблиця Л.Сабо для аналізу мікросередовища

Для аналізу основних факторів мікросередовища рекомендується використовувати таблицю угорського дослідника Л.Сабо.

НАПРЯМИ ВИВЧЕННЯ МІКРОСЕРЕДОВИЩА

Ринок Споживачі Посередники
§ Місткість ринку і окремих сегментів § Тенденції розвитку ринку § Частка фірми на ринку і в сегментах § Середній попит на душу населення § Насиченість ринку товарами § Рівень задоволення потреби § Сезонна структура продажів § Товари-замінники, виконуючі ті ж функції Мотивації потреб (для якої потреби купують) Поведінка до і після покупки (де, коли, скільки і по якому випадку купують) Тенденції споживацького попиту Наміри покупців Переваги кожного сегменту і вимоги до товару Відношення до фірми і окремих елементів комплексу маркетингу   § Охват ринку § Торговий потенціал § Репутація § Номенклатура § Збутова сіть (які регіони обслуговують) § Доступність (комунікаційна, територіальна) § Фінансова стабільність, платоспроможність § Умови співпраці § Сервіс (склади, дорогі, транспортні засоби, можливість ремонту і техообслуживания продукції, знання про поширювані вироби)

 

Конкуренти Постачальники
§ Частка ринку основних конкурентів § Стратегії конкурентів § Методи конкурентної боротьби § Фінансовий стан § Ефективність програм маркетингу (товар, ціна, збут, комунікації) § Якість товару § Ціна товару § Умови поставки § Оперативність § Репутація § Кваліфікація персоналу § Можливість надання кредиту § Можливий об”єм поставок  



Переглядів: 701

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингове середовище фірми | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.