МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Правила техніки безпеки при виконанні робіт з обслуговування системи живлення двигунів.Правила техніки безпеки при виконанні фарбувальних робіт На посту фарбування автомобілів робітники повинні працювати в бавовняних комбінезонах, комбінованих рукавицях та головних уборах, а при використанні фарбопультів та пістолетів-розпилювачів, крім того захисних окулярах та респіраторах. Лакофарбові суміші готують в окремих приміщеннях з використанням механізованих засобів для їх перемішування. На робочі місця суміші доставляють в закритих бочках чи бідонах на спеціальних візках. На фарбувальній дільниці та в приміщенні для приготування сумішей забороняється: · вимикати вентиляцію під час роботи; · переносити розчинники та інші легкозаймисті матеріали у відкритому посуді; · зберігати порожню тару в робочих приміщеннях; · приймати їжу, воду, палити та виконувати роботи з використанням відкритого вогню. Вентиляцію в приміщені для фарбування слід вмикати за 15 хвилин до початку роботи і вимикати через 15 хвилин після її завершення. Залишки лакофарбових матеріалів, а також інструменти і спецодяг зберігають в спеціальних шафах. Для профілактики захворювань шкіри при роботі з лакофарбовими матеріалами застосовують різні захисні засоби у вигляді паст (паста Ерісмана, ХИОТ- 6, ИЕР- 1, ИЕР- 2 тощо).
При проведенні технічного обслуговування системи живлення карбюраторних і дизельних двигунів необхідно чітко дотримуватись правил техніки безпеки. Вони полягають, в основному, в недопущенні робіт з відкритим вогнем, в запобіганні іскроутворення і недопустимості паління. Окреме приміщення, призначене для точного обслуговування приладів системи живлення, повинне бути обладнане припливно-витяжною вентиляцією. Необхідно обов’язково забезпечити місцеве вентиляційне відсмоктування біля ванни для миття деталей системи живлення, верстаків для розбирання, складання, перевірки і регулювання приладів, а також шліфувального верстата. Освітлювальна арматура в цьому приміщенні повинна мати закрите чи вибухобезпечне виконання. Стенди і прилади з електроприводом для випробування системи живлення обов’язково заземляються. Всі прилади, які поступають на випробування і регулювання, повинні бути встановлені на спеціальних підставках і надійно закріплені. При випробуванні приладів підтікання палива в паливопроводах і з’єднувальних пристроях не допускається. Запускати двигун при наявності витікання палива забороняється. Для проведення регулювальних робіт при працюючому двигуні повинен бути обладнаний спеціальний пост, обладнаний місцевою вентиляцією для видалення відпрацьованих газів. В газобалонних автомобілях забороняється підтягувати деталі газового обладнання і виконувати інші ремонтні операції, якщо в трубопроводах і вузлах є газ під тиском. Роботи по зачищенню деталей перед паянням і лудінням повинні виконуватись на робочих місцях з місцевою вентиляцією. Паливні баки і тару з паливо-мастильних матеріалів перед ремонтом необхідно промити гарячою водою, пропарити, промити каустичною содою і просушити гарячим повітрям. Паяння чи зварювання проводити при відкритих пробках. Гасити загоряння необхідно вогнегасниками, піском і струменем розпиленої води. Балони з газом слід достатньо поливати холодною водою, не допускаючи підвищення тиску в них. Під час випробування приладів системи живлення не допускається розпилювання і забруднення навколишнього середовища парами палива.
Читайте також:
|
||||||||
|