МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні функції та форми оптової та роздрібної торгівліФункції оптової та роздрібної торгівлі, як опосередкованого збуту: 1. Оптова торгівля — діяльність, пов'язана з продажем товарів та послуг для їх наступного перепродажу чи комерційного використання. Основні функції оптової торгівлі: / закупівля і формування товарного асортименту; / збір, опрацювання інформації про ринок; / складування, зберігання та транспортування товару; / фінансування поставок (передоплата, кредит); / продаж товарів; / відбір, формування партій поставок; / прийняття ризику ушкодження, застарівання товару і розкрадання; / надання консультативних послуг. 2. Роздрібна торгівля-передбачає реалізацію товарів і послуг кінцевим споживачам, які купують їх для особистого вжитку. Основні функції роздрібної торгівлі: / визначення потреби в товарах і формування асортименту пропонованих товарів і набору послуг, які надаються; / організація та оплата поставок товарів; / зберігання, маркування товару та визначення цін на нього; / участь у просуванні товару; / безпосередній продаж товарів покупцям і надання додаткових послуг. Методи прямих продаж у роздрібній торгівлі: -за допомогою продавців і самообслуговування через автомати; -за каталогом, за телефоном тощо; з використанням прямого радіо- та телевізійного маркетингу; продаж з використанням комп'ютерних мереж. Основними формами роздрібної торгівлі є такі підприємства: / спеціалізовані магазини — підприємства роздрібної торгівлі, які реалізовують обмежену групу товарів з широким асортиментом (магазини інструментів; вирізняють магазини з обмеженим асортиментом однотипної продукції (магазин "Взуття"), вузькоспеціалізовані магазини ("Килими"); / універмаги — великі підприємства роздрібної торгівлі, в яких пропонується широкий асортимент товарів; / універсами — великі роздрібні підприємства самообслуговування, де пропонуються продовольчі і господарські товари для задоволення першочергових потреб покупців. / супермаркети — роздрібні підприємства самообслуговування, які можуть мати відділи з повним обслуговуванням і пропонують повний набір продовольчих товарів, а також товари, продаж яких не потребує особливої уваги продавця; / гіпермаркети — магазини, які поєднують особливості продовольчих магазинів і магазинів масових товарів, а також містять ресторани швидкого харчування, салони краси тощо); / склади-магазини — торгують зі значними знижками продуктами у великих розфасовках, за розмірами вони більші, ніж супермаркети, зазвичай у них представлені також непродовольчі товари; / магазини товарів повсякденного попиту (чергові магазини) — невеликі магазини, розташовані поблизу потенційних споживачів, мають обмежений асортимент і працюють з ранку до пізнього вечора без вихідних; / магазини, які торгують за зниженими цінами (дисконтні магазини) і пропонують широкий вибір товару за низькими цінами на базі самообслуговування; / магазини, які торгують уціненими товарами та ін.
Основні маркетингові рішення роздрібних торгівців: / визначення цільового ринку (сегмент споживачів, яких обслуговуватиме фірма, яка їхня платоспроможність, звички щодо купівель, смаки та ін.); / визначення асортименту товарів (його ширини та глибини), який є необхідним і достатнім для певного сегмента споживачів, та вибір прийнятного набору послуг; / визначення прийнятних цін на товари; / забезпечення ефективного просування товару (через рекламу, стимулювання збуту, персональний продаж, заходи паблік рилейшнз); / визначення місця розташування магазину; / створення зручного для покупців розміщення товарів. Читайте також:
|
||||||||
|