МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.Робоча поверхня кулачків відбілена. Діаметр затилка кулачків (27 ± 0,105 мм), висота кулачків (5,709 ± 0,025 мм). Фіксація вала від осьового переміщення здійснюється упорним буртиком, виконаним на задній шийці вала. Упорний буртик вала притискається виступом корпуса приводу датчика-розподільника і бензонасоса. Осьове переміщення розподільного вала знаходиться в межах 0,10…0,50 мм і визначається встановленням прокладки 29 необхідної товщини. Шків розподільного вала встановлюється на передній циліндричний виступ (діаметр 36 мм), положення шківа на розподільному валі визначається штифтом (діаметр 7 мм), а його кріплення болтом М10´1 з моментом 28…36 Н×м. Болт стопориться шайбою, яка відгинається. На задній кінець вала на циліндричний виступ (діаметром 24 мм) встановлюється шестерня (рис. 5.17.) приводу розподільника, яка кріпиться ексцентриковим кулачком 3 приводу бензинового насоса, вгвинчуванням його в різьбовий отвір М10´ 1 вала. Клапани розміщені в головці циліндрів в ряд під кутом 210 до вертикальної осі циліндрів. Впускний клапан 9 (рис. 5.6) суцільний, виготовлений із сталі, а випускний клапан складається з двох частин, які в заготовці з’єднані стиковим зварюванням. Верхня частина клапана – його стержень – виготовлена із сталі, якій характерна висока зносостійкість, нижня частина стержня і головка стержня випускного клапана виготовлена із сталі з високими механічними властивостями при дії високих температур. Робоча поверхня випускного клапана, яка прилягає до сідла, наплавляється спеціальною наплавкою. Обидва клапани термооброблені. У верхній частині стержнів є кільцеві канавки для встановлення сухарів. Номінальний діаметр стержнів клапанів 8 мм. Головки клапанів – плоскі, з кутом робочої фаски 45030/ ± 5/. Зовнішні діаметри головок клапанів: впускного 34 мм, випускного – 28,5 мм, хід впускного і випускного клапанів 8,5 мм. Кожний з клапанів має дві пружини, які опираються своїми торцями знизу на стальну опорну шайбу 11, а зверху – на стальну ціановану опорну тарілку 16, яка на стержні клапана утримується двома стальними сухариками 17 із заокругленими виступами для з’єднання їх з стержнем клапана. Напрямні втулки клапанів, в яких переміщаються стержні клапанів, запресовані в головку циліндрів. Кінцева обробка отворів втулок проводиться з високою точністю після їх запресування. Для надійного ущільнення між втулками і стержнями клапанів поверхня отворів втулок має різьбу спеціального профілю, яка виконує функцію лабіринтного ущільнення. Втулки клапанів 9 мають різьбу тільки у верхній частині, а втулка випускних клапанів – по всій довжині. На зовнішній поверхні втулок прорізана кільцева канавка, в яку встановлюється стопорне кільце 7, яке обмежує їх переміщення при запресовуванні. Від попадання надлишку оливи через зазор між стержнем клапана і отвором втулки захищають масловідбивні ковпачки – манжети 15, які надіваються на верхню частину втулки з натягом і захвачують стержень клапана. Масловідбивні ковпачки виготовлені із термостійкої гуми.
Рис. 5. 18. Пружини клапанів: 1- зовнішня; 2 - внутрішня
Пружини клапанів. Зовнішня 1 (рис.5.18.) і внутрішня 2 пружини виготовляються із стального дроту (діаметр 3,6 і 2,7 мм) відповідно. Їх навивки направлені в протилежні сторони, чим усувається можливість виникнення резонансу і попадання витків однієї між витки іншої. Щільність насадки клапанів в їх сідлах забезпечується високою точністю обробки сідел після запресування і притиранням фаски клапанів до сідел. Вісь коромисел клапанів 4 ( рис.5. 6.) стальна, порожнинна із гартуванням шийок для коромисла і отворами для підведення оливи до коромисел і гнізд шийок розподільного вала. Вісь в головці стопориться гвинтом, а отвір під вісь закритий різьбовою пробкою. Коромисла клапанів 1 відлиті із спеціального чавуну. Місця контакту з кулачками розподільного вала відбілені для отримання високої твердості і оброблені по циліндричній поверхні, під регулювальний гвинт виконана різьба М8´1. Осьове переміщення коромисла обмежується шайбами 22 і пружинами 23. Регулювальні гвинти 3 виготовлені із сталі. Їх сферичні робочі поверхні, на які опирається сферичними заглибленнями наконечники 18, загартовані. Регулювання зазорів між наконечниками і торцем стержня впускного клапана 9, що дорівнює 0,15 мм, і випускного, що дорівнює 0,30 мм, виконується обертанням гвинтів 3. Фіксація гвинтів здійснюється гайками 2. Наконечники 18 регулювальних гвинтів виготовлені стальними, ціановані і загартовані. Наконечники встановлюються на всі регулювальні гвинти і призначені для зменшення зношування торців клапанів.
Читайте також:
|
|||||||||
|