МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Технічне обслуговування стартераТехнічне обслуговування генераторної установки Після перших 5000 км і після кожних 15 000 км пробігу перевірити стан паса приводу генератора і при необхідності відрегулювати його натяг. Через кожні 60000 км пробігзняти з автомобіля генератор, промити і очистити його. Перевірити і зачистити контактні кільця генератора дрібнозернистою шліфувальною шкіркою, перевірити спрацювання і прилягання щіток до кілець і при необхідності замінити щіткотримач з щітками. Якщо щітки зносились і виступають з щіткотримача менш ніж на 5 мм, замінити щіткотримач з щітками. Для заміни висунути щіткотримач з корпуса регулятора напруги, натиснувши на вивід 0 (попередньо зняти регулятор напруги). Перед встановленням регулятора напруги з новим щіткотримачем на місце продути гніздо в генераторі і видалити оливу, змішану з вугільним пилом. Нові щітки повинні вільно переміщатись в щіткотримачі. Для заміни паса генератора послабити гайку кріплення генератора до розпірної планки (рис. 9. 6.) і болт нижнього шарніра і, переміщаючи генератор в сторону двигуна, звільнити пас від натягу, зняти його і встановити на шківи новий пас. Для регулювання натягу паса змістити генератор від двигуна, затягнути гайку розпірної планки і перевірити натяг паса. Нормальний натяг паса повинен бути 6...8 мм при зусиллі 80...100 Н× м (8...10 кгс× м). Після правильного встановлення (регулювання) натягу паса генератора остаточно затягнути гайку натяжної планки і болт шарнірного з’єднання генератора. При регулюванні не допускати надмірного натягу, щоб запобігти перевантаження підшипників і передчасного їх виходу з ладу.
Через кожні 60000 км пробігу автомобіля зняти стартер, очистити від бруду і пилу та розібрати. Ретельно продути стисненим повітрям всі деталі стартера. Оглянути робочу поверхню торцевого колектора. Поверхня колектора повинна бути гладкою і не мати слідів підгоряння. Промити колектор салфеткою, змоченою в бензині, і зачистити дрібнозернистою шліфувальною шкіркою. Щітки повинні вільно переміщатись в щіткотримачі і мати висоту не менше 9 мм. При необхідності замінити щітки, попередньо притерти їх до колектора. Перевірити тягове реле, при необхідності зачистити підгорілі контакти. Очистити втулки якоря в кришках і шестерню включення та змазати їх моторною оливою, а повідкове кільце мастилом Літол – 24. Для знімання і встановлення стартера необхідно мати гайкові ключі 9, 12 і 17 мм. Знімати стартер необхідно в такій послідовності: · поставити автомобіль над оглядовою ямою, від’єднати проводи від акумуляторної батареї і від стартера; · відкрутити дві гайки шпильок кріплення стартера до картера зчеплення, висунути на довжину шпильок стартер в сторону генератора і зняти його. Встановлення стартера проводити в зворотній послідовності.
Читайте також:
|
||||||||
|