МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Конструктивні особливості головної передачі з диференціалом автомобіля ЗАЗ – 1102Головна передача автомобіля ЗАЗ – 1102 (рис. 13. 23.) складається з двох циліндричних косозубих шестерень. Передавальне відношення 62/16 = 3,875.
Рис. 13. 23. Головна передача з диференціалом: 1 – ведуча шестерня головної передачі; 2 – болт; 3 – пружинна шайба; 4 – штифт; 5 – кульковий підшипник диференціала; 6 – регулювальна прокладка; 7 – манжета; 8 – транспортна кришка; 9 – картер зчеплення; 10 – ведуча шестерня приводу спідометра; 11 – шестерня півосі; 12 – сателіт диференціала; 13 – вісь сателітів диференціала; 14 – коробка диференціала; 15 – шестерня головної передачі; 16 – зливна пробка; 17 – прокладка; 18 – картер коробки передач; А – після запресування штифта (поз. 4) закернити
Ведуча шестерня 1 головної передачі виконана як одне ціле з веденим валом коробки передач, який обертається в двох опорах. Ведена шестерня 15 центрується на циліндричній проточці коробки диференціала 14 і кріпиться до неї вісьмома болтами 2, які стопоряться від самовідгвинчування пружинними шайбами 3. Момент затягування болтів 60... 70 Н × м (6...7 кгс × м). Безшумна робота головної передачі забезпечується підбором попарно веденої і ведучої шестерень на заводі на спеціальному стенді. Після підбирання на шестернях наносяться їх порядкові номери. Заміну шестерень головної передачі проводять тільки комплектно. Коробка диференціала 14 відлита з чавуну. Шестерня півосі 11 і сателіта 12 сферичною поверхнею впирається в коробку диференціала. Сателіти в коробці диференціала встановлені на осі 13, яка кріпиться штифтом 4. На внутрішньому діаметрі шестерень півосі 11 виконані шліци. Момент провертання шестерень диференціала не повинен перевищувати 20 Н × м (2 кгс × м). Коробка диференціала з веденою шестернею обертається на двох кулькових підшипниках 5, встановлених в картерах коробки 18 і зчеплення 9. Для запобігання від попадання пилу встановлені манжети 7. Для суміщення ведучої 1 і веденої 15 шестерень головної передачі і для усунення осьового переміщення диференціала між зовнішніми обоймами підшипників 5 диференціала, картерами коробки 18 і зчеплення 9 встановлені регулювальні прокладки 6 необхідної товщини, які забезпечують осьовий натяг 0,05...0,15 мм. В гнізді картера коробки передач встановлений привід спідометра (рис. 13. 24) і кріпиться до картера болтом.
Рис.. 13. 24. Привод спідометра: 1 – ущільнювальне кільце; 2 – корпус приводу спідометра; 3 – ведуча шестерня; 4 – коробка диференціала; 5 – ведена вал – шестерня приводу спідометра; 6 – шайба; 7 – болт; 8 – картер зчеплення
Ведуча шестерня 3 встановлена на проточці коробки диференціала 4 з двома пазами, в які входять виступи шестерні. Від осьового переміщення шестерня зафіксована підшипником диференціала. Ведена шестерня виконана на валику 5, який має внутрішній квадрат для троса приводу спідометра. Для запобігання витікання оливи з картера коробки передач в корпусі 2 приводу ззовні виконана канавка, в яку встановлене гумове кільце 1.
Читайте також:
|
||||||||
|