МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Основні несправності головної передачі і шарнірних валівТехнічне обслуговування головної передачі і шарнірних валів (півосей) приводу передніх коліс
В зв’язку з тим, що головна передача виготовлена в одному блоці з коробкою передач і має спільний масляний картер для мащення, відповідно і обслуговування (перевірка рівня і заміна оливи) проводиться разом. Шарнірні вали на протязі 150000 км не потребують технічного обслуговування. Технічне обслуговування обмежується тільки оглядом і контролем стану гумових чохлів через кожні 15000 км пробігу. Спеціальне пластичне мастило, яке закладається в шарніри, гарантує нормальну і довговічну роботу шарнірів при температурі від – 40 0 до +70 0 С. При використанні автомобіля в незадовільних дорожніх умовах слід частіше оглядати стан чохлів, а також мати на увазі, що при пошкодженні чохла в шарнір попадає волога і бруд, що приводить до корозії деталей, інтенсивного спрацювання і руйнування шарніра. Пошкоджені чохли терміново замінити.
Таблиця 14. 3. Основні несправності головної передачі і шарнірних валів, причини і способи усунення.
Контрольні запитання:
1. Які операції технічного обслуговування зчеплення проводяться після перших 500 км (наступних 15000 км) пробігу? 2. Як проводиться регулювання вільного ходу педалі зчеплення? 3. Які причини неповного включення зчеплення (зчеплення “ буксує ”)? 4. По яких причинах зчеплення неповністю виключається (зчеплення “ веде ”)? 5. З якою періодичністю проводиться заміна оливи в картері коробки передач? 6. Як перевіряється рівень оливи в картері коробки передач і головної передачі? 7. В якому порядку регулюють привод керування коробкою передач? 8. Які причини викликають самовільне виключення передач? 9. Не включається одна з передач. Пояснити причини і способи усунення. 10. Чи можливе одночасне включення двох передач? Як усувають цю несправність? 11. Яка періодичність проведення перевірки рівня і заміни оливи в головній передачі? 12. Які операції обслуговування передбачені для шарнірних валів (півосей) приводу передніх коліс? 13. Чому необхідно замінювати захисні чохли шарнірних валів при їх пошкодженні?
Тема 15. Ходова частина автомобіля і причепа Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|