Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заміна коліс

Порядок експлуатації

Зчеплення причепа з автомобілем

Особливості експлуатації

Обкатка нового причепа

 

В період обкатки причепа (перші 500...1000 км пробігу) для припрацювання деталей та вузлів необхідно:

· стежити за станом всіх кріплень та роботи затяжку послаблених різьбових з’єднань;

· стежити за температурою маточин, а при збільшеному нагріванні відрегулювати затяжку підшипників.

При закінченні обкатки причепа необхідно провести технічне обслуговування.

 

 

 

Зчеплення причепа з автомобілем необхідно проводити в наступному порядку

· відкрутити рукоятку 5 з втулкою 6 на 3 - 4 оберти;

· вийняти страховий палець 8;

· припідняти дишло причепа та надіти сферичне гніздо корпуса на шаровий палець автомобіля;

· завернути до упору втулку 6, вставити на місце палець 8 та повернути прапорець пальця вниз;

· закріпити передні кінці запобіжних ланцюгів на автомобілі: ланцюг, прикріплений до правого лонжерону причепа, приєднати до лівого боку на тягово-зчіпному пристрої автомобіля та навпаки. В результаті, ланцюги повинні перехрещуватися під дишлом причепа;

· з’єднати електрообладнання причепа з електрообладнанням автомобіля, підключивши вилку до штепсельної розетки на тягово-зчіпному пристрої;

· перевірити роботу задніх ліхтарів та ліхтаря освітлення номерного знаку на причепі та автомобілі.

В зв’язку з можливими змінами схеми електрообладнання тягово-зчіпного пристрою необхідно перевірити відповідні виводи на вилці причепа та штепсельній розетці автомобіля та при невідповідності переустановити.

 

Від водія автопоїзду потрібна підвищена увага та обережність, так як причіп обмежує прохідність та маневреність автопоїзду.

В зв’язку з відсутністю гальм на причепі, гальмовий шлях автопоїзда більший, ніж в одиночного автомобіля.

Для уникнення заносу причепа та “складання” автопоїзда необхідно уникати різких гальмових рухів на слизькій дорозі, а при ожеледиці – знизити швидкість та дотримуватись особливої обережності.

Вантаж доцільно розміщувати таким чином, щоб передня частина платформи була навантажена більше, ніж задня.

Для уникнення переміщення вантажу на платформі при русі, його необхідно надійно закріпити.

 

Перед виїздом необхідно перевірити:

· надійність зчеплення автомобіля з причепом та кріплення запобіжних ланцюгів;

· роботу ліхтарів освітлення номерного знаку, стоп-сигналу та покажчика поворотів на причепі;

· кріплення коліс та тиск в шинах.

 

 

Заміна коліс в причепі відповідає порядку заміни коліс в легковому автомобілі.

Заміну коліс можна проводити як в зчепленого з автомобілем причепі (при цьому випадку під протилежне колесо встановити противідкатний упор).

 

 

Контрольні запитання:

1. Яке призначення кузова вантажного (легкового) автомобіля?

2. Як класифікуються автомобільні кузови за призначенням (конструкцією, типом остова)?

3. Як поділяють додаткове обладнання кузова за призначенням?

4. Які особливості кузова автомобіля ЗАЗ – 1102 “ Таврія “?

5. Як влаштовані бокові двері?

6. Яка конструкція склопідйомника бокових дверей автомобіля?

7. Як утримуються двері задка у відкритому положенні?

8. Яке призначення і конструктивне виконання обшивки салону?

9. Які елементи встановлені на панелі приладів?

10. Як здійснюється опалення (вентиляція) салону

11. Яка принципова різниця між причепом і напівпричепом?

12.Які особливості конструкції і використання одновісного причепа легкового автомобіля?

 

Тема 21. Технічне обслуговування кузова, додаткового обладнання і причепа

 

Технічне обслуговування кузова (автомобіль ЗАЗ – 1102

“ Таврія”)

Через кожні 30000 км пробігу:

· перевірити і при необхідності підтягнути деталі кріплення різних вузлів і агрегатів до кузова (капота, дверей, салазок сидінь і пасів безпеки). Перевірити роботу замків, при необхідності відрегулювати їх положення, надійність і легкість запирання;

· змастити замкові порожнини дверей влітку графітом в порошку, взимку – гальмівною рідиною;

· змастити фіксатори і сухарі дверей, обмежувачі відкриття дверей, салаки передніх сидінь мастилом Літол – 24;

· змастити осі роторів замків, шарніри зовнішніх ручок завісів капота і дверей задка двома – трьома краплинами моторної оливи;

· змастити завіси бокових дверей двома – трьома краплинами моторної оливи. Для цього повністю відкрити двері і лезом плоскої викрутки зняти з осі завіса пластмасову пробку. Після мащення пробку встановити на місце;

· очистити від пилу і бруду щілини на бокових дверях (внизу) для стікання води.

 

Основні несправності кузова

 

Таблиця 21. 1. Основні несправності кузова, причини і способи усунення

 

Несправність Причини Способи усунення
  Бокові двері не закриваються Заїдання рухомих деталей замка внаслідок попадання пилу і вологи Зняти обшивку дверей і замок, промити його бензином і змастити мастилом “ Дисперсол” чи ЦИАТИМ - 221
    Бокові двері не відкриваються внутрішньою ручкою Неповний хід важеля внутрішньої ручки Відрегулювати хід важеля внутрішньої ручки. Для чого зняти кріплення внутрішньої ручки, перемістити її вперед (по ходу автомобіля) по овальних отворах і знову закріпити. Перевірити, як відкриваються двері; при необхідності знову перемістити ручку, добиваючись необхідного положення
    Затруднене закривання бокових дверей Порушене регулювання положення фіксатора замка чи послаблення кріплення замка на дверях Послаблення кріплення завісів до стійки кузова чи спрацювання осі на завісах Відрегулювати положення фіксатора і закріпити замок на дверях Відрегулювати положення дверей в пройомі (попередньо послабивши кріплення фіксатора) так, щоб був забезпечений однаковий зазор і двері не виступали і не западали в пройомі боковини. Після регулювання затягнути завіси з моментом 19,60...24,5 Н × м (2...2,5 кгс × м )
  Двері задка не фіксуються чи погано утримуються фіксатором Неправильне встановлення фіксатора замка чи послаблення його кріплення     Неправильне встановлення гумових обмежувачів дверей. Правильно встановити фіксатор на поличці і відрегулювати його положення. Затягнути болти кріплення фіксатора Встановити однаковий зазор між дверцятами задка і пройомом
    Двері задка не закриваються чи закриваються важко Неправильне встановлення фіксатора замка по висоті Підкласти під фіксатор регулювальну прокладку

 


Читайте також:

  1. Аеродинамічні властивості колісної машини
  2. Безрозмірною характеристикою гідротрансформатора називається залежність коефіцієнтів пропорційності моментів насосного і турбінного коліс від його передаточного відношення.
  3. Вимоги ПТЕ до утримання колісних пар
  4. Вплив аеродинаміки на споживчі властивості колісної машини
  5. Головна передача, диференціал, півосі (приводні вали) і маточини ведучих коліс
  6. Заміна контактного дроту
  7. Заміна невідбутої частини покарання більш м'яким.
  8. Заміна несучого троса
  9. Зв'язок дизайну й аеродинаміки колісної машини
  10. Ізокванта. Заміна факторів виробництва
  11. КОЛІСА КРАНОВІ




Переглядів: 833

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Електрообладнання | Перевезення людей та вантажів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.