Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Алгоритм розв’язання задачі

1. Розрахуйте структуру колективу (обліковий склад – 100%, кожна категорія – х %).

2. По кожній категорії працівників розрахуйте необхідну та надлишкову плинність

Внн1н2,

де Вн – необхідна плинність;

Вн1 – вибуло у зв’язку з переводом до інших організацій;

Вн2 – вибуло у зв’язку з призовом до армії, переходом навчання, виходом на пенсію.

Впп1п2 + Вп3,

де Вп – надлишкова плинність;

Вп1 – вибуття за власним бажанням;

Вп2 – звільнено за нестачі, розкрадання, порушення правил.

3. По кожній категорії працівників розрахуйте коефіцієнт плинності.

Кп = Вп / Зп,

де Вп – надлишкова плинність;

Зп – загальна чисельність працівників.

4. По кожній категорії працівників розрахуйте коефіцієнт закріплення кадрів Кз

Кз = П / Ву,

де П – число прийнятих робітників;

Ву – число вибулих з різних причин.

5. Розрахуйте динаміку коефіцієнта плинності (± від минулого року) та результати розрахунків зведіть у таблицю.

6. Опишіть результати аналізу у формі пропозицій, обґрунтуйте пропозиції (залежно від значення показників плинності у кожній з категорій).

Керівнику підприємства (посада, Прізвище, І., Б.) менеджера персоналу Прізвище І.Б. ПРОПОЗИЦІЇ до плану соціального розвитку колективу (назва підприємства) на 200__р. //Текст// Якісний склад колективу характеризується таким чином: на 01.01.2001 р. у підприємстві працює … осіб, з них … % – жінки, майже … % – молодь до 30 років. Вищу освіту мають … %. Частка керівників – …%, кваліфікованих робітників – …%. Коефіцієнт плинності за минулий рік склав у цілому по підприємству …, але серед … він значно вищий (…), дуже високий серед … (…), високий серед (…). За рік кількість вибулих … кількість прийнятих, коефіцієнт закріплення (менше / більш) 1. Основною причиною плинності кадрів залишається (…недосконала система стимулювання, відсутність перспектив посадового зростання (спеціалісти), перспектив: здобуття освіти (молодь), проблеми зі збереженістю матеріальних цінностей (працівники з матеріальною відповідальністю), незадовільні умови праці (допоміжні працівники) тощо. У деяких підрозділах погіршився психологічний клімат, мають місце тривалі конфлікти. Не поодинокі випадки, коли висококваліфіковані спеціалісти переходять до конкурентів. З метою зниження плинності кадрів, посилення стабільності колективу пропонуються такі заходи: · направити на навчання … переглянути систему преміювання та персональних посадових надбавок; · сформувати резерв на заміщення керівних посад, розробити індивідуальні плани кар'єри спеціалістів і керівників; · відремонтувати кімнату для переодягання вантажників, будівельників і водіїв; · прискорити ремонт душових для персоналу; · встановити підйомник біля …; · більш гнучко планувати графік відпусток; · провести кілька лекцій з основ трудового законодавства для працівників масових професій; · посилити відповідальність безпосередніх керівників підрозділів за дотриманням правил внутрішнього розпорядку; · … До роботи у цьому напряму слід ширше залучати керівників профспілкової організації підприємства. … 00.00.00 Підпис

7. Складіть доповідну.

Голові правління ВАТ «_____» Кондакову П.А. менеджера персоналу Овсієнко В.В. ДОПОВІДНА У зв’язку з наближенням літнього сезону постає проблема додаткового кадрового забезпечення. Вважаю за доцільне направити у професійно-технічні училища та технікуми країни листи-пропозиції щодо організації виробничої практики на період липня-серпня (з зарахуванням на роботу і забезпеченням житлом). Перелік адрес додається. 00.00.00 Підпис

 

 

8. Складіть об’яву, продумайте вимоги до претендентів на кожну посаду.

Відкрите акціонерне товариство «___» Головному редактору газети «Вісті» 04127, м. Севастополь, вул. Флотська, 17 22-22-24 Просимо надрукувати об’яву про наявність вакантних посад у нашому підприємстві. Вимоги до претендентів:
  1. Юрист — вимоги: вища освіта, стаж роботи не менше трьох років. Заробітна плата за домовленістю.
  2. ……………………
Звертатися: 22-22-25, 22-22-24, м. Севастополь, вул. Флотська, 17, ВАТ «______» Об’яву просимо помістити у рубриці: «Пропонуємо роботу», стандартним шрифтом, повторити у шести номерах протягом тижня (12-18 березня). Оплату гарантуємо. Наш розрахунковий рахунок у Севастопольському відділі «Приватбанку» 000230035007889. Голова правління П.А.Кодилов Головний бухгалтер Л.С.Шаповалова Овсієнко 22-22-25

Таблиця5.2


Читайте також:

  1. III. Інформаційне забезпечення задачі
  2. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  3. IV. Алгоритм вирішення задачі
  4. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  5. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  6. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  7. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  8. Rete-алгоритм
  9. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  10. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  11. АЛГОРИТМ




Переглядів: 1268

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стан та плинність кадрів на підприємстві | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.