Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Степенева, показникова і логарифмічна функції.

4.1.Степенева функція.
Урок 1. Корень n-го степеня. Перетворення виразів, що містять корінь.
Урок 2. Ірраціональні рівняння.
Урок 3. Степінь з раціональним показником, його властивості. Перетворення виразів, що містять степінь.
Урок 4. Степенева функція та її властивості.
Урок 5. Степінь з ірраціональним показником. Розв’язування вправ.   ПИТАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ Урок 1. 1. Що називається коренем n-го степеня з числа а? 2. Який знак має корінь непарного степеня: з додатного числа? з від'ємного числа? 3. Яким правилом треба скористатися під час визначення знака кореня непарного степеня? 4. Що називається арифметичним значенням кореня (або арифметичним коренем)? 5. Чи правильно, що кубічний корінь зі 125 має два знаки? 6. Як добути корінь: з добутку? з дробу? 7. Як перемножити корені одного й того самого степеня? 8. Записати правило множення коренів з однаковими показниками аналітично (у вигляді формули). 9. Записати аналітично правило добування кореня з дробу. 10. Як виконати ділення коренів однакового степеня? Записати це правило аналітично. 11. Як добути корінь зі степеня? Записати це правило аналітично і проілюструвати його прикладами. 12. Як добути корінь із кореня? Записати це правило аналітично і проілюструвати його прикладами. 13. Назвати властивості коренів. Записати їх аналітично. 14. Як винести множник за знак радикала (кореня)? 15. З яким показником степеня можна винести за знак кореня множник? 16. Які вирази називаються ірраціональними відносно якої-небудь літери? 17. Які властивості коренів використовують при винесенні множника за знак кореня, якщо підкореневий вираз дробовий? 18. Як називається перетворення, обернене до винесення множника за знак кореня? 19. Які радикали називаються подібними? 20. Як додати (відняти) радикали? Проілюструвати на прикладах. 21. Як перемножити кілька коренів з однаковими показниками? Проілюструвати на прикладах. 22. Як поділити корені з однаковими показниками? Проілюструвати на прикладах. 23. Як перемножити (поділити) радикали з різними показниками? 24. Як звільнити знаменник дробу від ірріціональності, якщо цей знаменник — одночлен? 25. Як звільнити знаменник дробу від ірраціональності, якщо цей знаменник — двочлен з квадратними коренями? з кубічними коренями? Урок 2. 26. Яке рівняння називають ірраціональним? Навести приклад. 27. Який смисл мають корені, що входять в ірраціональне рівняння? 28. Як ірраціональне рівняння замінити раціональним? Урок 3. 29. Сформулювати означення степеня з натуральним показником. 30. Як означається степінь з нульовим і цілим від'ємним показниками? 31. Записати аналітичне (у вигляді формули) означення степеня з дробовим показником. 32. Чи можна під час виконання дій над степенями з дробовими показниками користуватися правилами дій над степенями з цілими показниками? 33. Яке обмеження накладають на основу а у виразі а" , де п — парне число, і чим зумовлене таке обмеження? 34. Сформулювати властивості степеня з дробовим показником. 35. Сформулювати означення степеня з від'ємним раціональним показником і записати його аналітично. 36. Чи можна степінь з дробовим показником замінити на радикал? 37. Записати основні властивості степеня з раціональним показником (множення, ділення, піднесення до степеня і добування кореня). Урок 4. 38. Дати означення степеневої функції з натуральним показником. 39. Які обмеження накладають на аргумент х функції у = xn, якщо n < 0? 40. Які види степеневої функції вам відомі? Записати їх аналітично. 41. Які функції називаються непарними? Побудувати ескізи графіків кількох непарних степеневих функцій з натуральним показником. Урок 5. 42. Як означається степінь з ірраціональним показником?   ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ Самостійна робота №1 Корень n-го степеня. Перетворення виразів, що містять корінь. Тестові завдання Завдання 1-15 мають по п’ять варіантів відповіді, серед яких лише одна правильна. Виберіть правильну,на вашу думку, відповідь. 1. Обчисліть А) ; Б) ; В)2; Г)4; Д) . 2. Винесіть множник з-під знака кореня , якщо х . А) Б) В) - ; Г) ; Д)- . 3. Позбудьтеся ірраціональності в знаменнику дробу А) ; Б) ; В) ; Г) ; Д) 7 . 4. Спростіть вираз А) Б) В)3; Г)1; Д) . Завдання 16-19 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного відповідних рядків(цифри) і колонок(букви) 5. Установіть відповідність між коренями четвертого степеня (1-4) та виразами, одержаними в результаті винесення множника за знак кореня(А-Д). 1) А) ; 2) ; Б) ; 3) ; B) ; 4) ; Г)a ; Д) .   Самостійна робота №2 Ірраціональні рівняння, нерівності Початковий і середній рівні 1. Розв`яжіть рівняння: Варіант 1 Варіант 2 А) 0 Б) 3 В) 9;3 Г) коренів немає Д) 9 2. Скільки коренів має рівняння: Варіант 1 Варіант 2 ? ? А) Жодного Б) Тільки один В) Тільки два Г) Безліч Д) Визначити неможливо Достатній рівень 3. Розв`яжіть рівняння: Варіант 1 Варіант 2 4. Розв`яжіть рівняння: Варіант 1 Варіант 2     Самостійна робота № 3 Степінь із раціональним показником. Степенева Функція, її графік і властивості. Початковий і середній рівні 1. Обчисліть: Варіант 1 Варіант 2 А) 1 Б) 2 В) 3 Г) 4 Д) 5 2. Розв`яжіть рівняння: Варіант 1 Варіант 2 А) -16 Б) 16 В) 27 Г) -27 Д) 8 3. Графік якої функції зображено на малюнку? Варіант 1 Варіант 2 А) Б) В) Г) Д)   Достатній рівень 4. Скоротіть дріб: Варіант 1 Варіант 2   5. Знайдіть область визначення функції: Варіант 1 Варіант 2   Самостійна робота № 4 Степенева функція та її властивості. Ірраціональні рівняння, нерівності. Узагальнення. Початковий і середній рівні 1. Знайдіть область визначення функції: Варіант 1 Варіант 2 А) Б) В) Г) Д) R 2. Обчисліть: Варіант 1 Варіант 2 А) Б) В) Г) Д) 3. Спростіть вираз: Варіант 1 Варіант 2 А) Б) В) Г) Д) 4.Скільки коренів має рівняння? Варіант 1 Варіант 2 А) Безліч Б) Один В) Два Г) Три Д) Жодного   5. Графік якої функції зображено на малюнку? Варіант 1 Варіант 2 А) Б) В) Г) Д)   6. Розв`яжіть рівняння: Варіант 1 Варіант 2   Достатній рівень 7. Розв`яжіть рівняння: Варіант 1 Варіант 2 8. Розв`яжіть рівняння: Варіант 1 Варіант 2  
4.2. Показникова функція
Урок 6. Показникові функція та її властивості.
Урок 7. Показникові рівняння.
Урок 8. Розв’язування показникових рівнянь.
 

 


Читайте також:

  1. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  2. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  3. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  4. Бульові функції.
  5. Вартість робочої сили. Заробітна плата, її форми і функції.
  6. Види речень в ділових паперах та їх стилістичні функції.
  7. Види речень в ділових паперах та їх стилістичні функції.
  8. Визначення функції.
  9. Виписати проміжки монотонності функції.
  10. Вказівники на функції. Масиви вказівників на функції
  11. Границя функції. Означення границі функції за Гейне й за Коші.
  12. Гроші, їх функції.




Переглядів: 1594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВІДОМОСТІ ПРО КУРАТОРА (ВИКЛАДАЧА)-ТЬЮТОРА | ПИТАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.