Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аудиторні завдання

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Запорізький національний технічний університет

 

 

Індивідуальні завдання з вищої

Математики

Для студентів технічних спеціальностей

Денної форми навчання

(1-й семестр)

Частина

 

 

 

Індивідуальні завдання з вищої математики для студентів технічних спеціальностей денної форми навчання (1-й семестр) 1 частина.

/ Укл.: Засовенко В.Г., Засовенко А.В., Килимник І.М., Паталаха Л.І., Полякова Т.Г., Попригіна Т.Ф. – Запоріжжя: ЗНТУ, 2010.- 82 с

 

Укладачі: Засовенко В.Г., к.ф.-м. наук, доцент

Засовенко А.В., к.т.н., ст.викл.,

Килимник І.М., к.т.н., доцент

Паталаха Л.І., асистент

Полякова Т.Г, асистент

Попригіна Т.Ф., ст.. викл.

 

 

Рецензент: Онуфрієнко В.М., д.ф.-м.наук., професор

 

Відповідальний за випуск: Килимник І.М., к.т.н., доцент

 

Комп'ютерна верстка : Давиденко С.І.

 

Затверджено на засіданні кафедри вищої математики ЗНТУ

Протокол № 3 від 17.10.10. р.

 

 


ЗмісТ

    Стор.
1. Лінійна алгебра.
1.1 Аудиторні завдання
1.2 Індивідуальні завдання
2. Векторна алгебра
2.1 Аудиторні завдання
2.2 Індивідуальні завдання
3. Аналітична геометрія на площині
3.1 Аудиторні завдання
3.2 Індивідуальні завдання
4. Пряма та площина у просторі
4.1 Аудиторні завдання
4.2 Індивідуальні завдання
5. Поверхні другого порядку
5.1 Аудиторні завдання
5.2 Індивідуальні завдання
6. Лінійні оператори
6.1 Аудиторні завдання
6.2 Індивідуальні завдання
  Література

 


1. ЛІНІЙНА АЛГЕБРА

 

Аудиторні завдання

1.Розв¢язати рівняння та нерівності.

1) Відповідь:{0; 2}.

2) Відповідь:хÎ(-5; 2).

3) Відповідь:{6; -1}.

4) Відповідь:хÎ(4; 5).

2.Обчислити визначники 4-го порядку:

а) розклавши по елементам 1-го рядка;

б)використавши властивості визначників.

1) Відповідь: 30.

2) Відповідь: -20

 

3) Відповідь: 0.

4) Відповідь: 48.

 

3. Розв¢язати систему лінійних рівнянь а) за правилом Крамера; б) матричним способом; в) методом Гауса.

1) Відповідь: {(3;-1;0)}

2) Відповідь: {(1;3;5)}

3) Відповідь:

4) Відповідь: Æ.

4.Розв¢язати однорідні системи лінійних рівнянь

1) Відповідь: {(0;0;0)}

 

2) Відповідь: де

3) Відповідь: де

 

5. Виконати дії над матрицями:

1) Відповідь:

2) Відповідь:

6. Знайти значення многочлена , де А – матриця, якщо .

Відповідь: .

7. Розв¢язати матричні рівняння:

1) Відповідь:

2) Відповідь:

8. Дослідити систему лінійних рівнянь за теоремою Кронекера-Капеллі, знайти всі розв¢язки системи:

1) Відповідь:

2) Відповідь:

3) Відповідь:

4) Відповідь:

5) Відповідь:

1.2 Індивідуальні завдання

 

1.2.1 Розв¢язати рівняння

 

1. 2. 3.
4. 5. 6.
7. 8. 9.
10. 11. 12.
13. 14. 15.
16. 17. 18.
19. 20. 21.
22. 23. 24.
25. 26. 27.
28. 29. 30.

 

1.2.2 Розв¢язати нерівність.

 

1. 2.
3. 4.
5. 6.
7. 8.
9. 10.
11. 12.
13. 14.
15. 16.
17. 18.
19. 20.
21. 22.
23. 24.
25. 26.
27. 28.
29. 30.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ | Обчислити визначник 4-го порядку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.