МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аудиторні завданняМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Запорізький національний технічний університет
Індивідуальні завдання з вищої Математики Для студентів технічних спеціальностей Денної форми навчання (1-й семестр) Частина
Індивідуальні завдання з вищої математики для студентів технічних спеціальностей денної форми навчання (1-й семестр) 1 частина. / Укл.: Засовенко В.Г., Засовенко А.В., Килимник І.М., Паталаха Л.І., Полякова Т.Г., Попригіна Т.Ф. – Запоріжжя: ЗНТУ, 2010.- 82 с
Укладачі: Засовенко В.Г., к.ф.-м. наук, доцент Засовенко А.В., к.т.н., ст.викл., Килимник І.М., к.т.н., доцент Паталаха Л.І., асистент Полякова Т.Г, асистент Попригіна Т.Ф., ст.. викл.
Рецензент: Онуфрієнко В.М., д.ф.-м.наук., професор
Відповідальний за випуск: Килимник І.М., к.т.н., доцент
Комп'ютерна верстка : Давиденко С.І.
Затверджено на засіданні кафедри вищої математики ЗНТУ Протокол № 3 від 17.10.10. р.
ЗмісТ
1. ЛІНІЙНА АЛГЕБРА
Аудиторні завдання 1.Розв¢язати рівняння та нерівності. 1) Відповідь:{0; 2}. 2) Відповідь:хÎ(-5; 2). 3) Відповідь:{6; -1}. 4) Відповідь:хÎ(4; 5). 2.Обчислити визначники 4-го порядку: а) розклавши по елементам 1-го рядка; б)використавши властивості визначників. 1) Відповідь: 30. 2) Відповідь: -20
3) Відповідь: 0. 4) Відповідь: 48.
3. Розв¢язати систему лінійних рівнянь а) за правилом Крамера; б) матричним способом; в) методом Гауса. 1) Відповідь: {(3;-1;0)} 2) Відповідь: {(1;3;5)} 3) Відповідь: 4) Відповідь: Æ. 4.Розв¢язати однорідні системи лінійних рівнянь 1) Відповідь: {(0;0;0)}
2) Відповідь: де 3) Відповідь: де
5. Виконати дії над матрицями: 1) Відповідь: 2) Відповідь:
6. Знайти значення многочлена , де А – матриця, якщо . Відповідь: . 7. Розв¢язати матричні рівняння: 1) Відповідь: 2) Відповідь: 8. Дослідити систему лінійних рівнянь за теоремою Кронекера-Капеллі, знайти всі розв¢язки системи: 1) Відповідь: 2) Відповідь: 3) Відповідь: 4) Відповідь: 5) Відповідь: 1.2 Індивідуальні завдання
1.2.1 Розв¢язати рівняння
1.2.2 Розв¢язати нерівність.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|