Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад другий

 

Визначити розміри поперечних перерізів стержнів АВ та АС кронштейна, що знаходиться в рівновазі під дією заданої системи сил, якщо , стержні круглого поперечного перерізу, допустимі нормальні напруження при розтягуванні [ σ]р =150Мпа, при стиску [ σ]с =130Мпа.

 
 

 

 


Рішення

 

1 Виділяємо об'єкт рівноваги – точка А.

2 Відкидаємо пов'язі та замінимо їх дію реакціями пов'язей.

3 Вибираємо раціональну систему координат та складаємо розрахункову схему.

 

Малюнок 2 Розрахункова схема

 


 

4 Запишемо та складемо умови і рівняння рівноваги плоскої системи збіжних сил

 

(3)

 

(4)

 

Із (3)

 

Із (4)

Висновок: обидва стержні розтягнені. Повздовжня сила в стержнях буде дорівнювати реакціям стержнів, тобто N AC = RAC , N AB = RAB; [ σ]р =150Мпа

 

5 Із умови міцності [ σ]р визначаємо розміри поперечного перерізу стержнів

Площа круга визначається за формулою: , звідки

Приймаємо ближчі стандартні значення діаметрів .

Висновок: Міцність стержнів забезпечена.

 

Домашнє завдання: вивчити[І]§ 41 – 44

 

Контрольні запитання

1 Як треба навантажити прямий брус, щоб від відчував лише деформацію розтягання (стискання)?

2 Чим відрізняються внутрішні силові фактори, яки з’являються при розтягання і стисканні?

3 Поясність фізичну сутність закону Гука.

4 Чи залежить напруження, що з’являється при розтяганні від матеріалу стержня і від форми поперечного перерізу?

5 Чи залежить подовження стержня від матеріалу, з якого від виготовлений?

6 Яка геометрична характеристика перерізу характеризує його міцність та жорсткість при розтяганні (стисканні)?

7 До якого граничного напруження, що являється механічною характеристикою пластичного матеріалу можливо навантажувати стержень, не боячись появи пластичної деформації?


ЛЕКЦІЯ №13 – КРУЧЕННЯ(2 години)


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  3. Базові та прикладні класифікації
  4. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  5. Визначення і приклади
  6. Війна на Україні: другий етап
  7. Війна на Україні: другий етап
  8. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  9. Вторинний розподіл — це другий етап перерозподілу.
  10. Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.
  11. Деякі приклади застосування ППП
  12. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.




Переглядів: 608

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад перший | Чистий зсув

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.