Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання на курсову роботу містить три розділи

Міністерство освіти та науки України

Житомирський державний технологічний університет

ГІДРАВЛІКА ТА ГІДРОПНЕВМОПРИВОД

Методичні вказівки до виконання

Курсової роботи

Для студентів спеціальності

7. 090258 „Автомобілі і автомобільне господарство”

Житомир 2003


УДК 62 – 84

Г – 46

„Гідравліка та гідропневмопривод”/ Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів спеціальностей 7.090258 „Автомобілі і автомобільне господарство”. – Житомир: ЖДТУ, 2003. – 27с.

 

Викладені зміст і завдання курсової роботи. Приведені методика проектування об’ємного гідроприводу і послідовність його статичного розрахунку.

Укладач – канд. техн. наук, доцент С. В. Мельничук

Рецензенти: д. т. н., проф. Грабар І. Г.;

к. т. н., доц. Опанасюк Е. Г.

Затверджено на засіданні кафедри А і МТС (пртокол № 4 від 10.02.03 р.)

ЗМІСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Завдання на курсову роботу містить три розділи

Перший розділ охоплює матеріал загальної машинобудівної гідравліки та гідропневмопривода. В першому розділі курсової роботи студент повинен розробити принципову схему гідропривода поступальної дії, виконавчий орган якого повинен рухатися по заданому технологічному циклу. Передбачається, що цикл роботи гідропривода повинен виконуватися в автономному режимі: Після виконання одного циклу, наступний повинен починатися автоматично.

Автоматичність виконання циклу забезпечується гідравлічним чи електричним (згідно завдання) керуванням. В разі гідравлічного керування переміщення секцій основних реверсивних розподільників виконується енергією рідини, що підводиться до керуючих отворів розподільника за допомогою допоміжних розподільників (пілотів) типу Г74-2, на які впливають кулачки, жорстко пов’язані з виконавчим органом гідроприводу. В разі електричного керування секції основних реверсивних розподільників переміщаються електромагнітами, команди на які передають кінцеві вимикачі.

Якщо в завданні поставлена вимога забезпечити розвантаження насоса під час зупинки, привод повинен автоматично, одночасно з командою “Стоп” переключити подачу насоса на резервуар під низьким тиском.

Після розробки принципової схеми гідропривода студент повинен виконати розрахунок і вибір елемента і параметрів гідросистеми, що включає :

● визначення розмірів гідроциліндра ;

визначення робочих витрат і потреб продуктивності насосної установки, вибір насоса;

● визначення прохідних перетинів трубопроводів ;

● вибір елементів гідроапаратури ;

●визначення гідравлічних втрат і необхідного робочого тиску;

● визначення потужності привода насоса.

 

В другому розділі необхідно виконати описання принципу роботи заданої гідравлічної системи автомобіля та гідравлічних елементів даної до неї. Охарактеризувати ті гідравлічні процеси, що відбуваються при роботі системи.Привести технічні характеристики системи в цілому та її елементів. На аркуші формату А1 зобразити схему (принципову чи напівконструктивну) заданої системи. В пояснювальній записці привести схеми елементів даної системи при їх описанні.

 

В третьому розділі студент повинен виконати креслення напівконструктивної схеми заданого викладачем елементу гідропривода із числа тих елементів, що зустрічались в I та II розділах. В пояснювальній записці необхідно зробити описання принципу роботи даного елементу та привести його технічну характеристику.

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.