Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад виконання задачі № 2

 

Розрахуйте основні параметри зон ураження при повенях за вихідними даними вашого варіанту (табл. А.2):

Qзу – розхід води в річці за звичайних умов – 72 м3/с;

І – інтенсивність опадів – 750 мм/рік;

F – площа, на яку випали опади – 200 км2;

S – поперечний розріз річки – 400 м2;

hзу – глибина річки – 4,0 м;

h – висота підіймання води – 2,0 м;

hт – висота місця розташування об’єкта – 1 м;

α – кут нахилу берегу – 15°;

f – коефіцієнт віддаленості об’єкта від русла річки – 0,7.

 

Розв’язання задачі

 

1. Визначаємо максимальний розхід води в річках при сильних опадах:

, м3/с; (1)

м3/с.

 

2. Визначаємо максимальну швидкість потоку при повенях:

 

, м/с; (2)

м/с.

3. Ширина затоплюваної території повені дорівнює:

 

, м; (3)

м.

 

4. Глибина території затоплення складе:

 

, м; (4)

м.

 

5. Фактична швидкість потоку затоплення становить:

 

, м/с; (5)

м/с.

 

6. Висновок:



Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Інформаційне забезпечення задачі
  7. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  8. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  9. IV. Алгоритм вирішення задачі
  10. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  11. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  12. IV. Алгоритм розв’язання задачі




Переглядів: 312

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок визначення | Додаток А

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.