Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ

 

Зміст індивідуальних завдань спрямований на ознайомлення студентів з порядком проведення розрахунків щодо визначення збитків від надзвичайних ситуацій та розробки пропозицій до їх зменшення.

Послідовність розв’язання завдання така:

1. Визначається мета заходу.

2. Здійснюється ідентифікація небезпек регіонального, місцевого та об’єктового масштабів.

3. Розраховується індивідуальний ризик (ризик загибелі людини) від реалізації виявлених небезпек.

4. Порівнюється фактичний ризик з прийнятним.

5. Пропонуються заходи щодо приведення фактичного ризику до рівня прийнятного.

6. Оцінюються втрати від можливої надзвичайної ситуації.

7. Розробляються пропозиції щодо зменшення втрат від надзвичайної ситуації.

Визначення втрат від радіоактивного опромінювання людей

 

Визначити ризик летального наслідку для людини, що знаходилася під впливом іонізуючих випромінювань.

Яку першу допомогу слід надати ураженому, коли він потрапить у приймальне відділення медичного закладу?

Вихідні дані:

· причина ураження – дія зовнішнього гамма-випромінювання з джерел довкілля, що утворюються в наслідок поширення радіоактивних матеріалів із зруйнованого землетрусом реактора атомної електростанції (АЕС);

· землетрус руйнівної потужності в регіоні, де розташована АЕС відбувається один раз у двісті років;

· людина раніше не опромінювалася.

 

Варіанти завдання – дивись табл. 4.

 

Таблиця 4

Варіанти завдання та відповідно ним

значення параметрів: Рt, Хбетон, Хцегл, Хгрунт, Р, t1, t2, t3, t4, t5.

 

Варіанти завдання 4,1 4,2 4,3 4,4 4,5 4,6 4,7
Рt,рад/год.
Хбетон, см 11,4 17,1 22,8 11,4 28,5 22,8 17,1
Хцегл, см 8,1 16,2 24,3 16,2 8,1 32,4 16,2
Хгрунт, см 8,1 24,3 16,2 8,1 32,4 24,3 16,2
Р, мрад/год. 0,011 0,2 0,3
t1, год.
t2, год.
t3, год.
t4, год.
t5, год.

 

Порядок виконання завдання

Ступінь ураження людини іонізуючими випромінюваннями визначається дозою опромінювання та терміном її набору. Остання оцінюється інструментально або розрахунковим шляхом за методиками, з найбільш типовими з яких ми знайомим читача:


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ




Переглядів: 1173

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 3 | Приклад постановки завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.