МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИМіністерство освіти і науки України Державний університет телекомунікацій
МЕТОДИЧНІ МАТЕРИАЛИ ЩОДО ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТАМИ ПЕРШОГО КУРСУ Ь(ДРУГИЙ СИМЕСТР)
з дисциплін
“ІНФОРМАТИКА”, “ОТП”
Київ – 2014 ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
I МЕТА КУРСОВОЇ РОБОТИ 1.Призначення курсової роботи належить у тому, щоб: -закрепити на практиці знання, які надаються у курсі лекцій, на практичних і лабораторних заняттях з дисципліни «Інформатика»; -придбати практичні навички самостійної творчої роботи по створенню алгоритмів відповідно до конкретного варіанту; -з’яснити і практично реалізувати прийоми створення програмного продукту з використанням процедур і модулів; -придбати певні навички оформлення і захисту особистого програмного продукту ; -придбати достатньї практичні навички роботи на ПЕОМ.
II ВИДАЧА ЗАВДАННЯ І ВИБІР ВАРІАНТУ 1.Завдання на курсову роботу видається на початку другого семестру за індивідуальним варіантом кожному студентові. 2.Варіант визначається відповідно з номером студентського квитка. 3.Правило вибору варіанту наводиться в конкретних пунктах методичних вказівок: 1) Таблиця вариантів визначення елементів матрицi A[m,n] – табл №1. 2) Таблиця переліку вариантів алгоритмів визначення компонентів вектора X по матриці А – табл.№2. 3) Правило вибору вариантів алгоритмів визначення компонентів вектору X по матриці А- таблиця №3. 4) Правило вибору варіанту визначення функції U=f(x[i]) – табл.4.} III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ 1.Курсова робота оформлюється на папері А4 з використанням сучасних комп’ютерних технологій і повинна містити: -титульний аркуш; -зміст; -індивідуальне завдання; -пояснювальний текст; -блок-схему алгоритма виконану відповідно до стандартів, які прийняті в системі АЛГОРИТМ; -Паскаль-програму; -результати ручного і програмного розрахунків; -висновки; -перелік використованої літератури. 2.Зразок оформлення курсової роботи додається. 3.До захисту надається: - пояснювльна записка оформлена згідно з п.1; - дискета з алгоритмом в системі АЛГОРИТМ (тільки для денної форми навчання) і Паскаль програмою; 4.Робота оцінюється: а) задовільно, якщо студент правильно розробив алгоритм і реалізував його у системі АЛГОРИТМ (тільки для денної форми навчання), створив Паскаль- програму і реалізував її в середовищі ТР7, і відповів на всі питання викладача щодо сутності роботи; б) добре, якщо студент задовільняє вимогам п.а) і додатково розробив і реалізував процедури з параметрами- змінними у системі АЛГОРИТМ (тільки для денної форми навчання), і в середовищі TP7; в) відмінно, якщо студент задовільняє вимогам п. а) і б) та розробив і реалізував не менш ніж два модулі.
Читайте також:
|
||||||||
|