МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Поточний контроль знаньПоточний контроль знань студента є невід’ємною частиною всього навчального процесу і засобом виявлення ступеню засвоєння студентом програмного матеріалу. Поточний контроль знань студента є обов’язковим видом контролю, що проводиться в КНЕУ протягом навчального семестру і покликаний: - допомагати студентові в організації його роботи; - привчати студента до систематичного опрацювання матеріалу і підготовки до сприйняття наступних тем з програми дисципліни; - виявляти ступінь відповідальності студента та його ставлення до навчання, причини, що перешкоджають виконувати навчальну програму; - стимулювати активність та інтерес студента до вивчення дисципліни; - виявляти обсяг, глибину і якість сприйняття студентом матеріалу, який вивчається; - визначати недоліки і прогалини у знаннях та шляхи їх усунення; - виявляти рівень опанування навичками самостійної роботи. Поточний контроль знань студентів здійснюється на протязі семестру в ході аудиторних занять та індивідуально-консультаційної роботи з питань та завдань, винесених для обговорення та тих, що рекомендовані для самостійного вивчення. Зазначені питання по кожній з тем, нормативно-правові акти та література для підготовки відповідей на них викладені в методичних матеріалах з курсу “Міжнародне економічне право”, з якими студенти можуть ознайомитись на кафедрі міжнародного та європейського права (каб. 521) або в комп’ютерному варіанті: ftp://10.1.1.66/Metodicum/yurfak/ Оцінювання поточної роботи студента в семестрі проводиться за такими основними напрямками: систематичність та активність поточної роботи; виконання завдань для самостійного опрацювання; проходження модульного контролю знань. Об’єктами поточного контролю знань студента є: 1) виконання студентом обов’язкових завдань навчальної програми; 2) виконання студентом індивідуальних завдань для самостійної роботи; 3) систематичність та активність роботи на семінарських (практичних) заняттях; 4) виконання модульних (контрольних завдань). Загалом оцінці підлягають: · систематичність роботи на семінарських (практичних) заняттях; · рівень знань, продемонстрований у відповідях на питання з тем, винесених для розгляду на семінарське заняття; · виступи на семінарських заняттях з доповіддю або презентацією; · активність при обговореннях та дискусіях на семінарських заняттях (включаючи доповнення до виступів, уточнення та виправлення озвучених відповідей інших студентів); · результати проведення експрес-опитування; · виконання індивідуальних завдань (підготовка рефератів, ессе; заповнення таблиць із завданнями; підготовка навчальних чи наукових текстів тощо); · самостійне опрацювання тем (розділів, питань); · виконання модульних завдань. Максимальна кількість балів, які може набрати студент за результатами поточної роботи - 50 Контроль виконання обов’язкових завдань (результативності, систематичності та активності на семінарських заняттях) включає: 1) заслуховування і оцінка відповідей на питання, які відповідно до робочої навчальної програми винесені для розгляду на семінарському занятті; 2) оцінювання виконання студентами практичних завдань, передбачених планами семінарських занять, а також 3) оцінювання результатів експрес-опитування , а також - відвідування семінарських занять; - виконання індивідуальних завдань, в т.ч. підготовка рефератів, доповідей, участь в обговоренні доповідей і виступів інших студентів; - участь у роботі наукових гуртків, конференціях тощо. Оцінка за систематичну роботу, активність та результативність протягом семестру має експертний характер і не може перевищувати 10 балів. На останньому практичному занятті викладач дає оцінку виконання обов’язкових завдань кожного студента. Контроль виконання завдань для самостійного опрацювання включає: - самостійне опрацювання тем чи окремих питань, винесених для самостійного опрацювання; - виконання практичних завдань і написання рефератів з тем і питань, винесених для самостійного опрацювання; - виконання індивідуальних завдань. Цей вид контролю також включає оцінювання рефератів з окремих питань курсу. Перелік тем рефератів затверджується кафедрою та надається студентам на початку семестру. Оцінка за самостійну роботу студентів протягом семестру не може перевищувати 5 балів і має експертний характер. На останньому практичному занятті викладач дає оцінку самостійної роботи кожного студента. Поточний контроль знань здійснюється в аудиторії в години, відведені для семінарських занять та в процесі індивідуальної роботи зі студентом у позанавчальний час шляхом: · усного опитування студентів за питаннями тем (модуля), в т.ч. відведених для самостійного вивчення; · оцінювання дискусійного обговорення питань – що становлять зміст теми; · оцінювання самостійних письмових робіт студентів в аудиторії; · оцінювання виконаного і захищеного студентом письмового реферату (есе, повідомлення тощо) за заданими індивідуальними темами; · оцінювання виконаного і захищеного студентом завдання практичного характеру; · оцінювання відповідей студента на питання, що відведені для самостійного вивчення, у процесі індивідуально-консультативної роботи викладача зі студентом; · оцінювання участі студента в розгляді питань в аудиторії (внесення уточнень, доповнень, зауважень до відповідей і т.п.) тощо. Оцінка самостійної роботи включає оцінки за всі види робіт, у т.ч. участь кожного окремого студента у семінарських заняттях, відповідей під час проведення модульного контролю знань, написання рефератів, виконання інших індивідуальних завдань та вивчення питань, які виносяться на самостійне опрацювання. Виходячи з максимальної кількості балів за роботу під час семінарських занять ( 30 балів), а також кількості занять, кількість балів, яку студент може отримати за роботу на одному семінарському занятті дорівнює 1,5. Відповідно, робота на семінарському занятті оцінюється викладачем від 0 до 1,5 балів (0; 0,5; 1; 1,5 бали). До підсумкової оцінки може включатися також проведення експрес-контролів, самостійних робіт, контрольних робіт тощо (за рішенням викладача) які оцінюються до 0,5 балів кожна (разом – до 2 балів). Т.ч. 2 бали – є «ціною» одного семінарського заняття. Всі бали, отримані на семінарських заняттях протягом семестру підсумовуються (причому сума балів не може перевищити 30 балів) і включається в загальну суму балів поточної успішності разом з балами за модульні контрольні роботи (до 10 балів) та балами за виконання завдань для самостійної роботи (до 10 балів). Читайте також:
|
||||||||
|