Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поточний контроль знань

Поточний контроль знань студента є невід’ємною частиною всього навчального процесу і засобом виявлення ступеню засвоєння студентом програмного матеріалу.

Поточний контроль знань студента є обов’язковим видом контролю, що проводиться в КНЕУ протягом навчального семестру і покликаний:

- допомагати студентові в організації його роботи;

- привчати студента до систематичного опрацювання матеріалу і підготовки до сприйняття наступних тем з програми дисципліни;

- виявляти ступінь відповідальності студента та його ставлення до навчання, причини, що перешкоджають виконувати навчальну програму;

- стимулювати активність та інтерес студента до вивчення дисципліни;

- виявляти обсяг, глибину і якість сприйняття студентом матеріалу, який вивчається;

- визначати недоліки і прогалини у знаннях та шляхи їх усунення;

- виявляти рівень опанування навичками самостійної роботи.

Поточний контроль знань студентів здійснюється на протязі семестру в ході аудиторних занять та індивідуально-консультаційної роботи з питань та завдань, винесених для обговорення та тих, що рекомендовані для самостійного вивчення. Зазначені питання по кожній з тем, нормативно-правові акти та література для підготовки відповідей на них викладені в методичних матеріалах з курсу “Міжнародне економічне право”, з якими студенти можуть ознайомитись на кафедрі міжнародного та європейського права (каб. 521) або в комп’ютерному варіанті:

ftp://10.1.1.66/Metodicum/yurfak/

Оцінювання поточної роботи студента в семестрі проводиться за такими основними напрямками:

­ систематичність та активність поточної роботи;

­ виконання завдань для самостійного опрацювання;

­ проходження модульного контролю знань.

Об’єктами поточного контролю знань студента є:

1) виконання студентом обов’язкових завдань навчальної програми;

2) виконання студентом індивідуальних завдань для самостійної роботи;

3) систематичність та активність роботи на семінарських (практичних) заняттях;

4) виконання модульних (контрольних завдань).

Загалом оцінці підлягають:

· систематичність роботи на семінарських (практичних) заняттях;

· рівень знань, продемонстрований у відповідях на питання з тем, винесених для розгляду на семінарське заняття;

· виступи на семінарських заняттях з доповіддю або презентацією;

· активність при обговореннях та дискусіях на семінарських заняттях (включаючи доповнення до виступів, уточнення та виправлення озвучених відповідей інших студентів);

· результати проведення експрес-опитування;

· виконання індивідуальних завдань (підготовка рефератів, ессе; заповнення таблиць із завданнями; підготовка навчальних чи наукових текстів тощо);

· самостійне опрацювання тем (розділів, питань);

· виконання модульних завдань.

Максимальна кількість балів, які може набрати студент за результатами поточної роботи - 50

Контроль виконання обов’язкових завдань (результативності, систематичності та активності на семінарських заняттях) включає:

1) заслуховування і оцінка відповідей на питання, які відповідно до робочої навчальної програми винесені для розгляду на семінарському занятті;

2) оцінювання виконання студентами практичних завдань, передбачених планами семінарських занять, а також

3) оцінювання результатів експрес-опитування , а також

- відвідування семінарських занять;

- виконання індивідуальних завдань, в т.ч. підготовка рефератів, доповідей, участь в обговоренні доповідей і виступів інших студентів;

- участь у роботі наукових гуртків, конференціях тощо.

Оцінка за систематичну роботу, активність та результативність протягом семестру має експертний характер і не може перевищувати 10 балів.

На останньому практичному занятті викладач дає оцінку виконання обов’язкових завдань кожного студента.

Контроль виконання завдань для самостійного опрацювання включає:

- самостійне опрацювання тем чи окремих питань, винесених для самостійного опрацювання;

- виконання практичних завдань і написання рефератів з тем і питань, винесених для самостійного опрацювання;

- виконання індивідуальних завдань.

Цей вид контролю також включає оцінювання рефератів з окремих питань курсу. Перелік тем рефератів затверджується кафедрою та надається студентам на початку семестру.

Оцінка за самостійну роботу студентів протягом семестру не може перевищувати 5 балів і має експертний характер.

На останньому практичному занятті викладач дає оцінку самостійної роботи кожного студента.

Поточний контроль знань здійснюється в аудиторії в години, відведені для семінарських занять та в процесі індивідуальної роботи зі студентом у позанавчальний час шляхом:

· усного опитування студентів за питаннями тем (модуля), в т.ч. відведених для самостійного вивчення;

· оцінювання дискусійного обговорення питань – що становлять зміст теми;

· оцінювання самостійних письмових робіт студентів в аудиторії;

· оцінювання виконаного і захищеного студентом письмового реферату (есе, повідомлення тощо) за заданими індивідуальними темами;

· оцінювання виконаного і захищеного студентом завдання практичного характеру;

· оцінювання відповідей студента на питання, що відведені для самостійного вивчення, у процесі індивідуально-консультативної роботи викладача зі студентом;

· оцінювання участі студента в розгляді питань в аудиторії (внесення уточнень, доповнень, зауважень до відповідей і т.п.) тощо.

Оцінка самостійної роботи включає оцінки за всі види робіт, у т.ч. участь кожного окремого студента у семінарських заняттях, відповідей під час проведення модульного контролю знань, написання рефератів, виконання інших індивідуальних завдань та вивчення питань, які виносяться на самостійне опрацювання.

Виходячи з максимальної кількості балів за роботу під час семінарських занять ( 30 балів), а також кількості занять, кількість балів, яку студент може отримати за роботу на одному семінарському занятті дорівнює 1,5. Відповідно, робота на семінарському занятті оцінюється викладачем від 0 до 1,5 балів (0; 0,5; 1; 1,5 бали). До підсумкової оцінки може включатися також проведення експрес-контролів, самостійних робіт, контрольних робіт тощо (за рішенням викладача) які оцінюються до 0,5 балів кожна (разом – до 2 балів).

Т.ч. 2 бали – є «ціною» одного семінарського заняття. Всі бали, отримані на семінарських заняттях протягом семестру підсумовуються (причому сума балів не може перевищити 30 балів) і включається в загальну суму балів поточної успішності разом з балами за модульні контрольні роботи (до 10 балів) та балами за виконання завдань для самостійної роботи (до 10 балів).


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  4. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  5. I. Контроль і закріплення знань учнів
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. I. Контроль, корекція та закріплення знань.




Переглядів: 731

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ | Порядок і критерії оцінювання знань студентів при проведенні модульного контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.