МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬØ Ситуаційне завдання №1: Довести, що стратегічне управління фінансами посідає важливе місце в системі фінансового менеджменту підприємства. Результати дослідження оформити у вигляді схем з обґрунтування зв’язків між елементами.
Ø Ситуаційне завдання №2: Дослідити історію виникнення стратегічного управління, встановити етапи, обґрунтувати їх виділення і надати їм критичну оцінку.
Ø Ситуаційне завдання №3: Повести порівняльний аналіз між сутністю наступних понять, а саме: менеджмент, фінансовий менеджмент, стратегічний менеджмент. Результати оформити у вигляді наступної таблиці та зробити висновки. Таблиця Порівняльна характеристика понять „менеджмент”, „фінансовий менеджмент”, „стратегічний менеджмент”
Ø Ситуаційне завдання №4: Дослідити еволюцію стратегії і методів управління, встановити властиві характеристики, обґрунтувати їх виділення і надати їм критичну оцінку. Результати оформити у вигляді таблиці Таблица Эволюция стратегии и методов управления
Ø Ситуаційне завдання №5: Проаналізувати стан організаційної структури управління підприємством роздрібної торгівлі, відобразити блок-схему апарата управління, розробити заходи щодо удосконалення організаційної структури управління підприємством. Витяг з штатного розкладу АОЗТ станом на кінець звітного періоду.
Ø Ситуаційне завдання №6: Оцінити ефективність управління фінансово-господарською діяльністю підприємства і розробити заходи щодо його підвищення на перспективу. Аналіз зробити на основі коефіцієнтів: ефективності системи управління, інтенсифікації, прибутковості, а також основних фінансових показників. Додатки: Форма №1 “Баланс”. Форма №2 “Звіт про фінансові результати” При розрахунках враховувати наступне: * Чисельність персоналу у звітному році у порівнянні з попереднім роком зменшилась на 5,1% і склала 580 чол. * Фонд оплати праці відповідно збільшився на 12,0% і склав 765,1 тис. грн.
Ø Ситуаційне завдання №7: Розробити систему цілей розвитку підприємства на стратегічному і тактичному рівнях. Коротка довідка про підприємство Універмаг АТЗТ „Перспектива” складається з трьох корпусів. Центральний корпус представляється триповерховим будинком, обладнаним сучасною технікою. Загальна площа універмагу складає 13355,6 м2, у тому числі : n торгова - 5119 м2; n підсобна - 74,6 м2; n складська - 6926 м2; n технічна - 400 м2; n комунальна - 280 м2; n адміністративна - 506 м2. В АТЗТ нараховується 46 секцій, з яких дві секції з продажу продтоварів, кіоски з продажу печених виробів і морозива, два кафетерії, автомати газованої води. Для співробітників універмагу функціонує їдальня. Складська мережа представлена дев'ятьма складами, що розміщені в підвальних приміщеннях універмагу і їхня загальна площа складає 6926м2. Два склади розміщені у відособленому будинку, їхня площа складає 3294м2. Додаток: Форма №2 “Звіт про фінансові результати”
Ø Ситуаційне завдання №8: Визначити види і зміст стратегічного контролю, який доцільно здійснювати на підприємстві у майбутньому періоді. Додатки: Форма №1 “Баланс”. Форма №2 “Звіт про фінансові результати”
Ø Ситуаційне завдання №9: Провести аналіз внутрішнього фінансового середовища торговельного підприємства – суб’єкту малого підприємництва згідно методики СВОТ-аналізу.
Ø Ситуаційне завдання №10: Провести аналіз внутрішнього фінансового середовища торговельного підприємства – суб’єкту середнього бізнесу згідно методики СВОТ-аналізу.
Ø Ситуаційне завдання №11: Провести аналіз внутрішнього фінансового середовища торговельного підприємства – суб’єкту крупного підприємництва згідно методики СВОТ-аналізу.
Ø Ситуаційне завдання №12: Провести аналіз мікросередовища торговельного підприємства – суб’єкту малого підприємництва по молочним продуктам згідно методики СВОТ-аналізу. Перелік постачальників з молочних продуктів: 1. Донецький молокозавод №1 (високі ціни, незначний асортимент і ін.) 2. Донецький молокозавод №2 (приваблива форма розрахунку, широкий асортимент продукції і ін.) 3. Харківський молокозавод (приваблива і практична упаковка, широкий асортимент і ін.) 4. АТ об’єднаних молочних виробників Латвії (високі ціни, приваблива і практична упаковка, широкий асортимент й ін.)
Ø Ситуаційне завдання №13: Провести аналіз мікросередовища торговельного підприємства – суб’єкту середнього бізнесу по безалкогольним напоям згідно методики СВОТ-аналізу. Перелік постачальників безалкогольних напоїв: 1. Донецький завод №1 (високі ціни, незначний асортимент і ін.) 2. Донецький завод №2 (приваблива форма розрахунку, широкий асортимент продукції і ін.) 3. Луганський завод (приваблива і практична упаковка, широкий асортимент і ін.)
Ø Ситуаційне завдання №14: Провести аналіз мікросередовища торговельного підприємства – суб’єкту крупного підприємництва по ковбасним виробам згідно методики СВОТ-аналізу. Перелік постачальників безалкогольних напоїв: 1. Донецький м’ясокомбінат (високі ціни, незначний асортимент і ін.) 2. ВАТ „Колбіко” (приваблива форма розрахунку, широкий асортимент продукції і ін.) 3. Луганський м’ясокомбінат (приваблива і практична упаковка, широкий асортимент і ін.) 4. Кременчуцький м’ясокомбінат (середній рівень ціни, приваблива і практична упаковка, широкий асортимент й ін.)
Ø Ситуаційне завдання №15: Провести аналіз макросередовища торговельного підприємства – суб’єкту малого підприємництва і зробити обґрунтовані висновки відповідно до напрямків діяльності підприємства на основі даних Статистичного щорічника „Україна у цифрах за ... рік” та матеріалів „Економіка України за ... рік”.
Ø Ситуаційне завдання №16: Провести аналіз макросередовища торговельного підприємства – суб’єкту середнього бізнесу і зробити обґрунтовані висновки відповідно до напрямків діяльності підприємства на основі даних Статистичного щорічника „Україна у цифрах за ... рік” та матеріалів „Економіка України за ... рік”.
Ø Ситуаційне завдання №17: Провести аналіз макросередовища торговельного підприємства – суб’єкту крупного підприємництва і зробити обґрунтовані висновки відповідно до напрямків діяльності підприємства на основі даних Статистичного щорічника „Україна у цифрах за ... рік” та матеріалів „Економіка України за ... рік”.
Ø Ситуаційне завдання №18: Провести аналіз руху кадрів на підприємстві, виявити існуючі проблеми і зробити відповідні висновки щодо ефективності системи управління на підприємстві. Розрахунки основувати на наступних даних. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|