Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Спортивні школи в системі освіти

Вступ

Вступ

Способи усунення твердості води

Для зниження твердості води застосовують різні способи. Серед них найбільш поширеним є так званий содово-вапняний спосіб. Суть його полягає в тому, що до води додають розраховану кількість розчину гідроксиду кальцію Са(ОН)2 (вапняна вода) і соди Na2CO3.

Гідроксид кальцію знижує карбонатну (тимчасову) твердість:

· Ca(НСО3)2 + Са(ОН)2 = 2СаСО3 ↓ + 2Н2О

· Mg(НСО3)2 + Са(ОН)2 = MgCO2 ↓ +CaCO3 ↓ +2Н2О

Сода знижує сталу твердість води:

· СаС12 + Na2СО3 = СаСO3 ↓ +2NaCl

· MgSO4 + Na2СО3 = MgCO3 ↓ + Na2SO4

Утворені осади карбонатів кальцію і магнію відфільтровують. Карбонатну твердість можна усунути також шляхом нагрівання води до кипіння. При цьому кислі карбонати розкладаються з утворенням нормальних карбонатів кальцію і магнію, які виділяються в осад:

· Са(НСО3)2 = СаСО3 ↓ + Н2О + СО2

· Mg(НСО3)2 = MgСО3 ↓ + Н2О + СО2

Тому карбонатну жорсткість називають також тимчасовою.

 

1. Система спортивних шкіл

2. Регламентування діяльності спортивних шкіл та інших організацій сфери фізичного виховання і спорту

3. Спеціальності та спеціалізації, за якими готують фахівців ВЗО фізкультурного профілю

4. Система навчальних закладів, ступенева підготовка фахівців

5. Підготовка наукових кадрів та ефективне використання кадрових ресурсів в сфері фізичного виховання.

 

 

Література:

 

1. Типове положення про дитячо - юнацьку школу (ДЮСШ),

спеціалізовану дитячо-юнацьку школу олімпійського резерву

(СДЮШОР). Затверджено Мінмолодьспорту 2.09.92р.

2. Жданова О.М. Управління фізичною культурою. Навчальний посібник для студентів фізкультурних вузів. - Львів, 1996.


На попередніх лекціях відбулося знайомство з системою управління сферою фізичного виховання і спорту. Ви дізналися про різні організації, які функціонують в сфері. Однак поза нашою увагою залишилися спортивні школи, про які ми лише згадували, ведучи мову про фізкультурно-спортивні товариства, а також Комітет і Управління фізичного виховання і спорту Міністерства освіти і науки.

Однією із важливих проблем ефективного функціонування сфери є її кадрове забезпечення. Кадрове забезпечення сфери фізичного виховання и в Україні повинно відповідати тим завданням, які сформовані суспільством на сучасному етапі. Це, перш за все, покращання стану здоров'я населення, зниження захворюваності. Вихід України на міжнародну спортивну арену, як самостійної, незалежної держави, визнання її міжнародними спортивними організаціями, робить необхідним адаптацію фізкультурних кадрів до міжнародних вимог. Створення власних Збройних сил України вимагає кадрового забезпечення їх фізкультурними спеціалістами відповідного фахового профілю. Саме тому в системі кадрового забезпечення сфери фізичної культури України в останні роки відбулися значні зміни.

Питання підготовки фізкультурних фахівців у навчальних закладах України будуть також розглянуті у лекції.

Вирішення наукових проблем потребує підготовки наукових кадрів, про те які навчальні заклади ведуть їх підготовку і якими шляхами її здійснюють також буде йтися у лекції.


 

Розглядаючи систему фізичного виховання і спорту в Україні, зупинимось детальніше на одній з її складових - підсистемі спортивних шкіл. Згідно теорії систем, цю підсистему можна уявити як самостійну систему із своїми цілями діяльності, елементами, зв'язками.

Система спортивних шкіл - сукупність позашкільних державних і недержавних установ, основною діяльністю яких є спортивна підготовка дітей, підлітків та молоді.

Система спортивних шкіл складається з наступних елементів:

- дитячо-юнацькі спортивні школи (ДЮСШ)

- спеціалізовані дитячо-юнацькі школи олімпійського резерву (СДЮШОР)

- школи вищої спортивної майстерності (ШВСМ)

- училища фізичної культури, училища олімпійського резерву, спеціалізовані класи (одночасно є складовою системи спортивних шкіл та системи загальноосвітніх шкіл).

Засновниками ДЮСШможуть бути: Управління з питань фізичної культури і спорту облдержадміністрацій, фізкультурно-спортивні товариства, а також підприємства, об'єднання, організації будь-якої форми власності (як в місті, так і на селі).

Незалежно від відомчої належності ДЮСШ відкриваються за узгодженням з місцевими Радами народних депутатів і управліннями (відділами) з питань фізичної культури і спорту.

ДЮСШ відкривається при наявності тренерських кадрів, необхідної власної або орендованої матеріально-спортивної бази, фінансових коштів, в тому числі фонду оплати праці в обсязі не менше 8 ставок тренерів-викладачів; в сільській місцевості спортивні школи можуть бути відкриті при наявності 4 ставок тренерів-викладачів.

Завданнями ДЮСШ є: гармонійний розвиток особистості, фізична підготовка, зміцнення здоров'я дітей засобами фізичної культури і спорту, розвиток їх здібностей з обраного виду спорту.

ДЮСШ надає дітям і підліткам рівні умови для зарахування та навчання, а тим, які мають перспективу для спорту вищих досягнень - необхідні умови для спортивного удосконалення. ДЮСШ можуть бути спеціалізованими та комплексними (культивує один або декілька видів спорту). В ДЮСШ утворюються групи початкової підготовки та навчально-тренувальні групи.

СДЮШОР утворюються на базі кращих ДЮСШ з 1-2 споріднених видів спорту, які досягли високого рівня роботи по підготовці кваліфікованих спортсменів.

Відкриття СДЮШОР здійснюється по узгодженню з Держкомспорту. По закінченню олімпійського чотирьохрічного циклу мережа СДЮШОР переглядається і пере затверджується. У випадках зниження показників, СДЮШОР може бути переведена на умови праці ДЮСШ загального профілю.

Ціль СДЮШОР - підготовка висококваліфікованих спортсменів для поповнення збірних команд країни, ДСТ, відомств.

В СДЮШОР утворюються навчально-тренувальні групи та групи спортивного удосконалення.

ШВСМ- створюються, як правило, в системі комітетів фізичної культури і спорту. Це спеціальні учбово-виховні заклади, що організують свою роботу за принципом міжвідомчого організаційно-методичного і навчально-тренувального центру для підготовки кандидатів у збірні команди країни.

Цілі ШВСМ - підготовка майстрів спорту, майстрів спорту міжнародного класу, здійснення спадкоємності в навчально-тренувальній роботі ДЮСШ, СДЮШОР, УФК, УОР та відомчих спортивних організацій.

ШВСМ комплектуються із найкращих, перспективних спортсменів і можуть мати відділення з одного або декількох видів спорту.

В ШВСМ працюють групи спортивного вдосконалення та вищої спортивної майстерності. В окремих випадках утворюються навчально-тренувальної групи (коли розвивається складно технічний вид спорту, з якого не ведеться підготовка в ДЮСШ, СДЮШОР).

Для всіх груп передбачено конкурсний відбір, систему контрольно-перевідних випробувань та випуск.

Училища олімпійського резерву, училища фізичної культури та спеціалізовані класи- це установи, у яких здійснюється набуття середньої або середньої спеціальної освіти і підготовка учнів з видів спорту.

У діяльності всіх трьох установ є спільні риси. Вони працюють за типом класів з подовженим днем навчання і режимом роботи зручним для успішного поєднання навчання та тренування. Училища олімпійського резерву підпорядковуються Міністерству у справах сім’ї, молоді та спорту училища фізичної культури - Міністерству освіти і науки України.

Спеціалізовані класи можуть утворюватися в загальноосвітніх школах, гімназіях, ліцеях та інших навчальних закладах. Вони є формою роботи СДЮШОР і утворюються спільним рішенням керівництва СДЮШОР та загальноосвітніх шкіл, як правило, з олімпійських видів спорту. Укладена ними угода визначає обов'язки сторін з фінансування, комплектації, раціонального поєднанню навчання із заняттями спортом, організації медичного контролю, відновлювальних заходів (включаючи харчування спортсменів) та інші обов'язки.

Адміністрація школи по узгодженню з педрадою та батьками, може вносити зміни у терміни початку і закінчення навчального року, півріччя, здачі іспитів, визначає для даного класу профілюючі та факультативні предмети, а також встановлює наповнення спеціалізованих класів.

Система спортивних шкіл, при наявності всіх названих компонентів, повинна працювати за принципом спадкоємності та взаємозв'язку.

 


Читайте також:

  1. Адресація в системі ЕП НБУ.
  2. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.
  3. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.
  4. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  5. Акціонерна власність в економічній системі
  6. Алгоритми арифметичних операцій над цілими невід’ємними числами у десятковій системі числення.
  7. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  8. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  9. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  10. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  11. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  12. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти




Переглядів: 2347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Біологічна роль | Регламентування діяльності організацій сфери фізичного виховання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.