Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 9: Дискретні системи автоматичного керування

Теоретичні відомості

В режимі амплітудно-імпульсної модуляції імпульсний елемент виробляє прямокутні імпульси однакої сквапності з амплітудою імпульсів пропорційною до величини вхідного сигналу в моменти квантування. На час дії імпульсу амплітуда залишається сталою.

Структурна схема імпульсного елемента складається з послідовного з’єднання ідеальної імпульсної ланки і формуючої ланки. Ідеальна імпульсна ланка здійснює вибірку вхідного сигналу. Вона є чисто імпульсним елементом, котрий генерує послідовність - дельта імпульсів з площею пропорційною до величини вхідного сигналу в моменти квантування


Формуюча ланка з кожного - імпульсу формує прямокутні імпульси з амплітудою пропорційною до величини площі імпульсів. Реакцію формуючої ланки на - імпульс називають імпульсною перехідною характеристикою, або ваговою функцією w. Прямокутний імпульс можна сформувати з двох ступінчатих функцій зсунутих по часу на величину тривалості імпульсу . В результаті вираз для імпульсної перехідної характеристики приймає вигляд

Зображення Лапласа від імпульсної перехідної характеристики є передаточною функцією формуючої ланки. Таким чином формуюча ланка є аналоговою, а вираз для передаточної функції знаходять на основі зображення Лапласа

 

Задача №1. Знайти передаточну функцію розімкнутої імпульсної системи. Система складається з імпульсного елемента і неперервної частини.

Імпульсний елемент здійснює амплітудно-імпульсну модуляцію, тобто виробляє прямокутні імпульси з відносною тривалістю y – 0,1. Період слідування імпульсу 0,1с. Неперервна частина – інерційна ланка 1-го порядку: к=1 і Т=1с.

 

U y

 

Намалюємо 2 структурну схему, в якій імпульсний елемент представлений двома ланками. Формуюча ланка є аналоговою ланкою.

 

U y

 

При

Знайдемо передаточну функцію зведеної неперервної частини:

y

 

 

Передаточна функція розімкнутої системи . На вході діє сигнал , на виході . Беремо дискретне зображення Лапласа від решітчастої функції: . Оскільки , тоді

– дискретна передаточна функція. Тоді .

, по аналогії можна записати:

. Використовуючи таблицю Z-зображень, передаточна функція розімкнутої імпульсної системи буде:

 

 

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ:


Читайте також:

  1. D-тригер з динамічним керуванням
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  6. IV. Розподіл нервової системи
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. Філогенез кровоносної системи
  9. POS-системи
  10. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  11. VI. Філогенез нервової системи
  12. А) Заробітна плата її форми та системи.




Переглядів: 871

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8: Метод гармонічної лінеаризації (гармонічного балансу). Гармонічний коефіцієнт передачі нелінійного елемента. | Задача №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.