МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання для самостійного опрацюванняЛекція Міністерство освіти та науки України Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» по темі «Особливості психічного розвитку немовлят»
Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із взаємозв’язком пренатального та натального періодів розвитку дитини, загальною характеристикою анатомо-фізіологічних особливостей новонародженого, фазами новонародженого та немовляти, типами рефлексів у дітей даного віку, поняттями «рефлекс», «зорове та слухове зосередження», «комплекс пожвавлення», «гуління», «лепет», «активний та пасивний словник», загальною характеристикою пізнавальної сфери новонародженого. Розвиваюча: уміння аналізувати навчальний матеріал, пов’язувати наукові знання з життєвою практикою, узагальнювати знання та спостереження, робити на їх основі висновки про причини виникнення та розвитку психічних особливостей дітей. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, прагнення бачити наступність і тенденцію у формуванні якостей особистості дітей різного віку. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, формувати розуміння студентами специфіки соціальної ситуації розвитку дитини, уміння виокремлювати роль умов та передумов, власної активності дитини в процесах появи новоутворень. Ключові поняття теми: рефлекс, зорове та слухове зосередження, комплекс пожвавлення, гуління, лепет, активний та пасивний словник. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, загальну характеристику анатомо-фізіологічних особливостей новонародженого, особливості фази новонародженого та фази немовляти, типи рефлексів, заагальну характеристику пізнавальноїсфери новонародженого, передумови розвитку мовлення. Студенти мають вміти: пояснювати взаємозв’язок пренатального та натального періодів розвитку дитини, орієнтуватися в особливостях пізнавальної сфери дітей даного віку. Тип заняття:шкільналекція. Засоби навчання:література, комп’ютерне забезпечення. Література:
Розглянути питання (читати, аналізувати, конспектувати - тезисно, підібрати приклади із народної мудрості, художніх літературних творів, життя): Перші прояви сприймання, мислення. Передумови розвитку мовлення: гуління, лепет, розвиток розуміння мови, перші слова.
Хід проведення згідно плану
І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. Читайте також:
|
||||||||
|