МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання для самостійного опрацювання до темиЛекція №2 Міністерство освіти та науки України КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж»ЗОР з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» тема «Методи вивчення психіки дитини»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Сугатська Н.С. .
План 1. Принципи організації психологічних досліджень, їх планування та проведення. 2. Специфіка використання спостереження та експерименту для вивчення розвитку дитини. 3. Допоміжні методи: тести, бесіди, вивчення продуктів діяльності. 4. Поняття про методику досліджень методів аналізу, узагальнення та наступної інтерпретації інформації. 5. Етика наукових досліджень. Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із принципами організації психологічних досліджень, специфікою використання спостереження та експерименту для вивчення розвитку дитини із етикою наукових досліджень. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, до практичного застосування знань із даної навчальної дисципліни, уміння спостерігати за навчально-виховним процесом і процесом формування особистості дитини, аналізувати та узагальнювати спостереження, а також навчальний матеріал, порівнювати життєвий досвід з науковими знаннями, робити умовиводи. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів, оволодіння студентами мінімумом наукових методів, практично проводити дослідження, аналізувати зібрані дані, робити педагогічні, психологічні висновки. Ключові поняття теми: спостереження, експеримент, метод, методика, аналіз, етика психологічного обстеження. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, принципи організації психологічних досліджень, їх планування та проведення, методи вивчення психіки дитини, етичні вимоги до проведення психологічного дослідження. Студенти мають вміти: орієнтуватися в принципах та методах психологічного дослідження, планувати, проводити дослідження психіки дитини, підбирати валідні методики, відповідно до мети дослідження. Тип заняття:установча лекція. Література: 1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст. 15-19 2. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 39-50
Законспектувати питання «Специфіка використання допоміжних методів у роботі з дітьми дошкільного віку.» – індивідуальний звіт І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. Читайте також:
|
||||||||
|